|
Auteur: |
|
|
Amorphis & supports (supports nog aan te kondigen) komen voor 2 optredens naar Nederland. Kaartverkoop a 18 euro start zaterdag 27 April via www.ticketmaster.nl 8 Oct - Romein - Leeuwarden 9 Oct - De Pul -Uden |
|
Kaartverkoop van de show in Romein gaat via http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php |
|
oKtober |
|
Helaas weer op twee voor mij onmogelijke data |
|
We zijn vroeg klaar Regeer, wat is het probleem? |
|
Zit weer es in Duitsland dan |
|
Heb begrepen dat ze ook in Hedon Zwolle spelen, weet alleen nog geen datum www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Wowt, in dat geval aanwezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat lijkt mij sterk, dit is het tourschema: Forging Europe Tour 2009 07.10 Kato, Berlin (D) 08.10 Club Romein, Leeuwarden (NL) 09.10 De Nieuwe Pul, Uden (NL) 10.10 Underworld, London (G 11.10 Biebob, Vosselaar ( 13.10 L’ubu, Rennes (F) 14.10 La Locomotive, Paris (F) 15.10 Musik Zentrum, Hannover (D) 16.10 Alte Spinnerei, Glauchau (D) 17.10 Masters Of Rock Café, Zlin (CZ) 18.10 Boogaloo, Zagreb (HR) 20.10 Szene, Vienna (A) 21.10 Colos-Saal, Aschaffenburg (D) 22.10 Z7, Pratteln (CH) 23.10 Juz Live Club, Andernach (D) 24.10 Hellflame Festival, Lichtenfels (D) 25.10 Rock Café, Prague (CZ) 27.10 Loch Ness, Cracow (PL) 28.10 Diesel, Budapest (HU) 29.10 Sala Da Concerte, Bucharest (RO) 30.10 Blue Box, Sofia (BG) 31.10 Principal Club Theatre, Thessaloniki (GR) 01.11 Gagarin 205, Athens (GR) 03.11 Alpeus, Rome (I) 04.11 Musicdrome, Milan (I) 05.11 Substage, Karlsruhe (D) 06.11 Backstage, Munich (D) 07.11 Turock, Essen (D) |
|
quote: Nee, gaat niet door, het blijft bij deze twee shows. |
|
quote: Mooi! Dan maar naar Essen dus. |
|
Wat een geweldige band is het toch, heb weer genoten gisteren. Prima setlist ook. Zondag gewoon nog een keer. Before the Dawn was ook zeer OK. Amoral klonk heel anders dan wat ik me van die band kan herinneren. Niet verwonderlijk aangezien de huidige zanger waarschijnlijk nog op de basisschool zat toen ik ze de eerste keer live zag. Ik dacht zelfs even de zangeres van Sinergy te horen toen ik binnen kwam. |
|
quote: Kerel ziet er ook uit als een wijf.... spelfout weggehaald... |
|
Gisteren nog maar eens over gedaan in Vosselaar. Amoral deze keer maar overgeslagen, maar genoten van Before the Dawn en vooral Amorphis. |
|
Was vrijdag ook in Uden en positief waren vooral Amorphis en Before the Dawn en het geluid. Amoral was niet zo heel impressive.. en die ventilatortjes op t podium hielpen daar niet echt bij. Ook weer wat foto's gemaakt: |
|
Je hebt zowaar mijn hoofd (deels) vastgelegd op die laatste foto. |
Index / Concerten |