|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom ook wel ff kijken ook al is het niks voor mij en vind ik het eigenlijk ruk bands. natuurlijk!! |
|
Ik ook (ik moet wel want ik ben verantwoordelijk die avond ) |
|
God Dethroned live heerscht ! |
|
't is gewoon een Nederlandse band en ik heb ze nog nooit gezien. Maar goed daar gaat dus verandering in komen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Inderdaad! Dus als jij nou even vervoer naar Wageningen regelt... Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ga in Apeldoorn! Waarschijnlijk op 11 mei(of was het nou juni?)...Tenminste dat meen ik me te herinneren. Callenish Circle heerscht! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-03-2002 0:34] |
|
Ik heb 2 slaapplaatsen, voor de geinteresseerden. EN als bonus lekker ontbijt |
|
Ik heb ook twee slaapplaatsen en ontbijt bij dwaallicht |
|
Hmm misschien ben ik ook wel van de partij. (en dan kan ik wel een slaapplaats gebruiken eigenlijk). Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Jammer dat het zo ver weg is...... We`re not dead we`ve never lived |
|
Oh lekker dichtbij ... CC heerscht ... als god dethroned begint kan ik weer weg |
|
ik ga in Apeldoorn denk ik wel effe alleen voor CC GD boeit me niet zo veel, maar het is vast wel leuk om live te zien ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Lijstje Wageningen: - Cadaveria - Dwaallicht - Rajackar - Lord Morgoth - Paul .... |
|
quote: ABSOLUUT! |
|
Ja, maar kom je nou ook? |
|
god dethroned en callenish circle zijn ZIEKTES!!!!!!! |
|
Ja, maar kom je nou ook? ON TOPIC |
|
quote: Nee, ik zou graag komen maar helaas heb ik al een feest hiero die dag. Bovendien is het kruipafstand van mijn nest. Alleen metal/rock-gehalte zal wel zuigen. |
|
*kick* |
|
Ik kom wel.. altijd grappig in Unitas metal... het maakt ook niet uit wat voor bagger je er ook neerzet, er komen altijd lui op af omdat er gewoon maar 2 keer per jaar (hooguit) een keer metal is in Wageningen.. |
|
quote: hmm, ik laat verstek gaan. Moet nogdig ff bij slapen dit weekend :-( Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Heb je je al herinnerd wanneer ze in Apeldoorn langshobbelen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
7 juni staat op de officiële GD site ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
ik heb ze al een keertje eerder gezien, zeker de moeite waard. naja ik ga niet, gewoon doorsnee reden: geen vervoer, geld en ik mag niet (ja ik ben nog maar pubertje dat thuis woont ) *etiket* |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |