IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Drudkh Vorige pagina | Volgende pagina
Northward
Usericon van Northward
Posted 16-05-2009 13:17 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Heb die box een paar weken geleden ook besteld, ziet er puik uit.


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 16-05-2009 15:56 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

Ook besteld. Nu maar hopen dat de nieuwe een beetje beter klinkt als z'n voorganger. Dat hateforest geluid vind ik niet echt bij Drudkh passen.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 17-05-2009 13:49 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik heb Microcosmos nu al een aantal keer geluisterd.. zeer mooi plaat!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 14-06-2009 3:09 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Klinkt weer erg goed, het nieuwe album.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-06-2009 21:28 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Stiekem gedownload? Want hij is nog niet uit, dacht ik.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-06-2009 0:02 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ja, stiekem gedownload inderdaad.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-06-2009 2:28 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Als ie nog niet uit is, waarom staat er dan al wel een review op de FP?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Northward
Usericon van Northward
Posted 15-06-2009 12:45 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Promo's lijken me verstuurd door SoM?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-06-2009 13:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 2:28 schreef Argh het volgende:
Als ie nog niet uit is, waarom staat er dan al wel een review op de FP?
Ehh wel eens van promo's gehoord? Season of Mist werkt overigens, net als veel labels tegenwoordig, met download pools. Hierdoor krijgen we ze soms al twee maanden voor de release binnen. Uiteraard houden we wel rekening met de releasedatum, zodat de review niet te ver ervoor online staat.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-06-2009 16:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vandaag de box ontvangen......ziet er erg netjes uit en is het elke eurocent waard


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 24-06-2009 17:02 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

+1, dacht alleen dat Anti Urban op vinyl was


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-06-2009 17:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Oorspronkelijk was 'ie alleen op 10" vinyl ja


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 24-06-2009 17:08 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

aha, vandaar. Zelfs m'n moeder vond de box mooi ghegheghe


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Northward
Usericon van Northward
Posted 24-06-2009 18:21 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

De box ziet er top uit inderdaad, alleen had van de inhoud ietwat meer verwacht. Het nieuwe album is echt weer enorm goed.


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 27-06-2009 20:30 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

Eindelijk de nieuwe dan ook binnengekregen, en ik vind hem echt stukken beter dan z'n voorganger. Vette schijf!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 12-07-2009 13:55 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Wow, ik kende Drudkh nog niet, maar wat een fantastische cd's zijn Microcosmos en Anti-Urban. Het eerdere werk vind ik iets minder, vergeleken daarbij, maar ook heel gaaf. Echt een hele bijzondere band..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-11-2009 7:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Welke van de nieuwere moet ik hebben als ik géén depri gedoe wil?

Edit: wat was er mis met het oude Drudkh topic?

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 10-11-2009 7:36]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 10-11-2009 8:41 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2009 7:32 schreef Slechtheid het volgende:
Welke van de nieuwere moet ik hebben als ik géén depri gedoe wil?
Maakt niet zoveel uit.


Northward
Usericon van Northward
Posted 10-11-2009 12:19 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Nieuwere is na welk album? Microcosmos of Blood In Our Wells zou ik zeggen, Enstrangement was net iets minder. Autumn Aurora blijft nog mijn favoriet.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 10-11-2009 13:22 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

+1 over Autumn Aurora.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-11-2009 15:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gave cd is dat inderdaad. Sowieso is alles erg goed, eigenlijk ook de enige band uit die contreien die de moeite waard is.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-11-2009 16:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2009 15:42 schreef Burzum het volgende:
Gave cd is dat inderdaad. Sowieso is alles erg goed, eigenlijk ook de enige band uit die contreien die de moeite waard is.


*proest* Wat een onzin, man! Dat hele voormalige oostblok zit vol geniale bands. Geen enkele weet hier door te breken door gebrekkige verdeling e.d. Dat wel, maar er zijn echt tig goeie bands in die contreien, hoor!

Edit:

Hate Forest, Kroda , Blood of Kingu, Triglav, Nokturnal Mortum en Moloch komen allen uit Oekraïne en zijn zeker de moeite waard!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-11-2009 16:42]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-11-2009 17:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En zo zijn er nog veel meer bands uit die regio te noemen die nauwelijks of totaal niet bekend zijn hier in het westen.

Noem een Kolo, Munruthel, Finist, Reusmarkt, Svarga, Dub Buk, Temnojar', Radovest, Radosvet..........


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-11-2009 17:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 november 2009 16:37 schreef Count Usher het volgende:
*proest* Wat een onzin, man! Dat hele voormalige oostblok zit vol geniale bands. Geen enkele weet hier door te breken door gebrekkige verdeling e.d. Dat wel, maar er zijn echt tig goeie bands in die contreien, hoor!

Edit:

Hate Forest, Kroda , Blood of Kingu, Triglav, Nokturnal Mortum en Moloch komen allen uit Oekraïne en zijn zeker de moeite waard!


Hoezo onzin? kwestie van smaak lijkt me. Ok, Hate Forest was ik vergeten al vind ik lang niet alles gaaf van hun. De rest van de bands die jij en hub noemen vind ik echt niks.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-11-2009 19:25 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het is dan ook echt niks Burzum.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen