![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb die box een paar weken geleden ook besteld, ziet er puik uit. ![]() |
|
Ik heb Microcosmos nu al een aantal keer geluisterd.. zeer mooi plaat! ![]() ![]() |
|
Klinkt weer erg goed, het nieuwe album. ![]() ![]() |
|
Stiekem gedownload? Want hij is nog niet uit, dacht ik. ![]() |
|
Ja, stiekem gedownload inderdaad. ![]() ![]() |
|
Als ie nog niet uit is, waarom staat er dan al wel een review op de FP? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Promo's lijken me verstuurd door SoM? ![]() |
|
quote:Ehh wel eens van promo's gehoord? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Vandaag de box ontvangen......ziet er erg netjes uit en is het elke eurocent waard ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
+1, dacht alleen dat Anti Urban op vinyl was ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Oorspronkelijk was 'ie alleen op 10" vinyl ja ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
aha, vandaar. Zelfs m'n moeder vond de box mooi ghegheghe ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
De box ziet er top uit inderdaad, alleen had van de inhoud ietwat meer verwacht. Het nieuwe album is echt weer enorm goed. ![]() |
|
Eindelijk de nieuwe dan ook binnengekregen, en ik vind hem echt stukken beter dan z'n voorganger. Vette schijf! ![]() |
|
Wow, ik kende Drudkh nog niet, maar wat een fantastische cd's zijn Microcosmos en Anti-Urban. Het eerdere werk vind ik iets minder, vergeleken daarbij, maar ook heel gaaf. Echt een hele bijzondere band.. ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Welke van de nieuwere moet ik hebben als ik géén depri gedoe wil? Edit: wat was er mis met het oude Drudkh topic? [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 10-11-2009 7:36] ![]() |
|
quote:Maakt niet zoveel uit. ![]() |
|
Nieuwere is na welk album? Microcosmos of Blood In Our Wells zou ik zeggen, Enstrangement was net iets minder. Autumn Aurora blijft nog mijn favoriet. ![]() |
|
+1 over Autumn Aurora. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Gave cd is dat inderdaad. Sowieso is alles erg goed, eigenlijk ook de enige band uit die contreien die de moeite waard is. ![]() |
|
quote: *proest* Wat een onzin, man! Dat hele voormalige oostblok zit vol geniale bands. Geen enkele weet hier door te breken door gebrekkige verdeling e.d. Dat wel, maar er zijn echt tig goeie bands in die contreien, hoor! Edit: Hate Forest, Kroda , Blood of Kingu, Triglav, Nokturnal Mortum en Moloch komen allen uit Oekraïne en zijn zeker de moeite waard! [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-11-2009 16:42] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
En zo zijn er nog veel meer bands uit die regio te noemen die nauwelijks of totaal niet bekend zijn hier in het westen. Noem een Kolo, Munruthel, Finist, Reusmarkt, Svarga, Dub Buk, Temnojar', Radovest, Radosvet.......... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Hoezo onzin? kwestie van smaak lijkt me. Ok, Hate Forest was ik vergeten al vind ik lang niet alles gaaf van hun. De rest van de bands die jij en hub noemen vind ik echt niks. ![]() |
|
Het is dan ook echt niks Burzum. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |