|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet het nog niet, ga misschien die avond al naar Graspop... |
|
zelfde pakaghe in vera?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Deze package staat alleen in Baroeg. De andere shows van Immolation zijn alleen met Gorod. |
|
Op de voorpagina van Zware Metalen staat een prijsvraag waarbij je kaartjes voor dit concert kunt winnen! |
|
Vette lineup zeg. Ik twijfel nog om naar graspop te gaan maar anders kom ik hier wel even kijken. |
|
Gewoon beide doen |
|
|
|
quote: Hej sadus! Welkom op ZM!!; ff vraagje; ik zag je filmen met een digitaal cameraatje en je geluid klinkt toch goed; welk type gebruik je precies? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Aanwezig, lekkere pre-party voor Graspop |
|
[quote]Op 18 juni 2009 10:58 schreef Mutilator het volgende: Hej sadus! Welkom op ZM!!; ff vraagje; ik zag je filmen met een digitaal cameraatje en je geluid klinkt toch goed; welk type gebruik je precies?[/quote [Dit bericht is gewijzigd door sadus op 18-06-2009 20:10] |
|
Vanavond al! Tot 12:00 zijn de kaartjes nog in de voorverkoop te krijgen. |
|
Zijn er nog kaartjes aan de deur te krijgen? of is het uitverkocht? |
|
Er zijn nog kaarten aan de deur verkrijgbaar, het is wel handig om een beetje op tijd te komen in het geval je nog geen kaartjes hebt. |
|
Das mooi ik wil ook bij zijn Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Wie was hier nog meer bij gisteren? Ik kwam oorspronkelijk voor Immolation maar heb mij tot mijn verrassing het meest vermaakt bij Vader! Wat een fijne liveband zeg, opperbeste show weer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Yep! was er! Nox - geweldig, zeer brute en duistere show 2de band?!?!? ff de naam kwijt - geen reet aan, niet mijn koppie thee. Konden leuk spelen, maar het is vlees nog vis. Vader - fucking vet, veel beter als een paar maanden geleden in Haarlem. Immolation - heeft me nog nooit teleurgesteld, altijd goed. Maar Vader was deze keer toch echt vetter! |
|
Ja, was een leuk avondje. Kwam binnen bij Nox, die later speelde dan was aangegeven, maar dat was helemaal niet erg. Gorod vond ik aanvankelijk teveel gepiel (te technisch enzo), later kwam er wel steeds meer bruutheid in de muziek. Vader was erg vet! Misschien dat het geluid net iets te hard was, maar verder zeer oke. Van Immolation heb ik maar 3 nummers meegepakt en toen heb ik de bus naar huis genomen, omdat ik het nioet al te laat wilde maken en ik was het ook een beetje zat, hehe. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |