|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gezellig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat dacht ik ook! Waarschijnlijk wel aanwezig! Het is de lichtinval ;') |
|
Wel in Arnhem maar niet aanwezig, ik sta lekker te swingen op de beats die gedraaid worden op de Korenmarkt Against God and Government |
|
't Zal er wel weer op uitdraaien dat ik hier bij ben... Bareuh... |
|
quote: Vanaf de korenmarkt is het maar 5 min lopen dus laat wel ff je gezicht zien dan.. Je bent 1 van de weinige die ik nog nooit gespot heb Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Wie kopt hem in? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het word behoorlijk oud dat gezeik... Ontopic graag... Het is de lichtinval ;') |
|
Ik ben dik aanwezig op bepaalde momenten Verder nog een beetje rondlopen in Arnhem en het vuurwerk is ook altijd wel de moeite waard Overigens wel jammer dat Fear Remains er speelt. [Dit bericht is gewijzigd door Amaryllis op 22-04-2009 19:41] Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Wellicht dat ik ff langs kom, waarschijnlijk toch in de stad. En daar houden wij wel van als Hollanders: HELEMAAL GRATIS! Goed bezig! |
|
quote: Wat ben je toch een klootzak Against God and Government |
|
quote: heb je je misdragen meisje? 29 APril, is er ook al een concert in willemeen: punk galore! Ik wil wel bij ons zeggen, en over wij spreken, maar ik heb geen idee wie kimmie is, en aangezien ze er woensdag niet bij was lijkt het me niet dat ze onder de " wij willmeen" valt edit: quote: [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 24-04-2009 12:18] |
|
quote: Gebruik jij drugs? Bareuh... |
|
quote: Ooit gehoord van copy past????? Het is de lichtinval ;') |
|
jij van copyright? |
|
quote: nee. in mijn hele leven 3 keer geblowd. Maar het is te moeilijk voor je? Jij maakte op school je opdrachten zeker net als kimmie, copy paste.... |
|
Copy coffee ? Jazeker toch wel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Je hoofdlettergebruik en interpunctie was in die zinnen anders niet echt verhelderend |
|
geestverruimend ach ja, ik weet tenminste wel hoe je copy paste schrijft. |
|
Oh ja? Hoe dan? |
|
quote: Daar heb je inderdaad wel pijnlijk gelijk.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: niet als copy past... |
|
quote: Toen ik op school zat waren er nog geen computers. En leerden we nog foutloos Nederlands schrijven. En gebruikten we hoofdletters. Bareuh... |
|
quote: Jij bent triest hej, ik had het al eerder vernomen toen je zo zat te janken dat jij en je homies weg gepest waren bij een één of andere alternatieve tent in Arnhem, maar hulde, het kan nog erger, gelukkig ken ik jou niet en ben je geen familie van mij, ik ga in ieder geval direct naar de praxis om een oer hollands stuk stro touw te halen, om mijzelf te verhangen mocht het wel zo zijn. Against God and Government |
|
ik had het al eerder vernomen toen je zo zat te janken dat jij en je homies weg gebonjourd waren bij een één of andere alternatieve tent in Zwolle Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ah daar heb je hem weer, lekker thuis gezeten vandaag menselijke citroen van me? Against God and Government |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |