IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 30 april Koninginnedag Q-Bash @ Willemeen, Arnhem. Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-04-2009 19:04 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Donderdag 30 april 2009
Q-day Bash 2009
Zaal open: 14:00
Aanvang: 14:30
Einde: 22:00
Entree: Gratis

Ook wij eren op 30 april graag onze koningin en doen dat op onze eigen manier: met metal. Heel veel metal! Maar liefst acht bands zullen hun opwachting maken, terwijl Bea suffe wandelingetjes maakt en bosjes bloemen krijgt.

Op het programma staat metal in de breedste zin van het woord en allemaal van Nederlandse komaf. Er staat gothic metal, folk metal, death metal, thrash metal en ga zo maar door. De Arnhemmers van Mortal Form zullen deze avond headlinen en nummers van hun debuutalbum Taste The Blood ten gehore brengen. En last but not least: deze avond is voor bezoekers helemaal gratis!

Mortal Form
Kairo
Bloody Remains
Gangrene
Evil’s Desire
Pound
Lysogenic Cycle
Fear Remains
Balgior
Cult Ellifex
Deathsquad

Het is de lichtinval ;')

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-04-2009 19:09 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Gezellig.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-04-2009 19:25 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Dat dacht ik ook!
Waarschijnlijk wel aanwezig!

Het is de lichtinval ;')

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-04-2009 20:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Wel in Arnhem maar niet aanwezig, ik sta lekker te swingen op de beats die gedraaid worden op de Korenmarkt

Against God and Government

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-04-2009 23:10 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

't Zal er wel weer op uitdraaien dat ik hier bij ben...

Bareuh...

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-04-2009 8:51 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2009 20:36 schreef Rotzak het volgende:
Wel in Arnhem maar niet aanwezig, ik sta lekker te swingen op de beats die gedraaid worden op de Korenmarkt

Vanaf de korenmarkt is het maar 5 min lopen dus laat wel ff je gezicht zien dan..
Je bent 1 van de weinige die ik nog nooit gespot heb

Het is de lichtinval ;')

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-04-2009 9:36 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2009 8:51 schreef Kimmey het volgende:
Je bent 1 van de weinige die ik nog nooit gespot heb

Wie kopt hem in?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-04-2009 12:05 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het word behoorlijk oud dat gezeik...

Ontopic graag...

Het is de lichtinval ;')

Amaryllis
Usericon van Amaryllis
Posted 22-04-2009 14:40 by Amaryllis Wijzig reactieProfiel van AmaryllisQuote dit bericht

Ik ben dik aanwezig op bepaalde momenten Verder nog een beetje rondlopen in Arnhem en het vuurwerk is ook altijd wel de moeite waard

Overigens wel jammer dat Fear Remains er speelt.

[Dit bericht is gewijzigd door Amaryllis op 22-04-2009 19:41]

Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus

Tabasco
Usericon van Tabasco
Posted 22-04-2009 19:29 by Tabasco Wijzig reactieProfiel van TabascoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/harduithethart  http://vimeo.com/tabasconl & http://www.soesterberg-live.nl

Wellicht dat ik ff langs kom, waarschijnlijk toch in de stad.

En daar houden wij wel van als Hollanders: HELEMAAL GRATIS! Goed bezig!

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-04-2009 10:26 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 april 2009 9:36 schreef irritante klootzak het volgende:
Wie kopt hem in?

Wat ben je toch een klootzak

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-04-2009 12:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2009 12:05 schreef Kimmey het volgende:
Het word behoorlijk oud dat gezeik...

Ontopic graag...

heb je je misdragen meisje?

29 APril, is er ook al een concert in willemeen: punk galore! Ik wil wel bij ons zeggen, en over wij spreken, maar ik heb geen idee wie kimmie is, en aangezien ze er woensdag niet bij was lijkt het me niet dat ze onder de " wij willmeen" valt

edit:
quote:
woensdag 29 april 2009 koninginnenacht programma met: bridge & tunnel (usa) + midnight menace + ravensgratis hardcore punk in het cafe
Zaal open: 19:30 Aanvang: 20:00 Entree: Gratis

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 24-04-2009 12:18]

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-04-2009 12:41 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 12:07 schreef ghoulliette het volgende:

29 APril, is er ook al een concert in willemeen: punk galore! Ik wil wel bij ons zeggen, en over wij spreken, maar ik heb geen idee wie kimmie is, en aangezien ze er woensdag niet bij was lijkt het me niet dat ze onder de " wij willmeen" valt

Gebruik jij drugs?

Bareuh...

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 24-04-2009 12:52 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 12:07 schreef ghoulliette het volgende:

Ik wil wel bij ons zeggen, en over wij spreken, maar ik heb geen idee wie kimmie is, en aangezien ze er woensdag niet bij was lijkt het me niet dat ze onder de " wij willmeen" valt

Ooit gehoord van copy past?????

Het is de lichtinval ;')

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-04-2009 15:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jij van copyright?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-04-2009 15:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 12:41 schreef De Ulk het volgende:
Gebruik jij drugs?

nee. in mijn hele leven 3 keer geblowd. Maar het is te moeilijk voor je? Jij maakte op school je opdrachten zeker net als kimmie, copy paste....

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-04-2009 15:08 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Copy coffee ? Jazeker toch wel.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2009 15:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je hoofdlettergebruik en interpunctie was in die zinnen anders niet echt verhelderend

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-04-2009 15:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

geestverruimend

ach ja, ik weet tenminste wel hoe je copy paste schrijft.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2009 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ja? Hoe dan?

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-04-2009 15:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 15:11 schreef ghoulliette het volgende:
ach ja, ik weet tenminste wel hoe je copy paste schrijft.

Daar heb je inderdaad wel pijnlijk gelijk..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-04-2009 15:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 15:11 schreef Jenje het volgende:
Oh ja? Hoe dan?

niet als copy past...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-04-2009 16:02 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 15:08 schreef ghoulliette het volgende:
nee. in mijn hele leven 3 keer geblowd. Maar het is te moeilijk voor je? Jij maakte op school je opdrachten zeker net als kimmie, copy paste....

Toen ik op school zat waren er nog geen computers. En leerden we nog foutloos Nederlands schrijven. En gebruikten we hoofdletters.

Bareuh...

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-04-2009 17:37 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 24 april 2009 15:07 schreef ghoulliette het volgende:
jij van copyright?

Jij bent triest hej, ik had het al eerder vernomen toen je zo zat te janken dat jij en je homies weg gepest waren bij een één of andere alternatieve tent in Arnhem, maar hulde, het kan nog erger, gelukkig ken ik jou niet en ben je geen familie van mij, ik ga in ieder geval direct naar de praxis om een oer hollands stuk stro touw te halen, om mijzelf te verhangen mocht het wel zo zijn.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-04-2009 17:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

ik had het al eerder vernomen toen je zo zat te janken dat jij en je homies weg gebonjourd waren bij een één of andere alternatieve tent in Zwolle

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-04-2009 22:19 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 24 april 2009 17:41 schreef ZelThoR het volgende:
ik had het al eerder vernomen toen je zo zat te janken dat jij en je homies weg gebonjourd waren bij een één of andere alternatieve tent in Zwolle

Ah daar heb je hem weer, lekker thuis gezeten vandaag menselijke citroen van me?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com