|
Auteur: |
|
|
# 06/18/09 in Hatebreed in Amsterdam, Holland at TBA Van www.hatebreed.com geplukt. Misschien Melkweg? In elk geval aanwezig Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heersch! |
|
Aannemelijk in de Melkweg. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-04-2009 23:58] =) |
|
Hellfest Goddomme, ik spaar een kapitaal uit aan clubshow dankzij dat festival |
|
Waarschijnlijk Melkweg dus, dikke prima! http://www.mad-tourbooking.de/pages/tour.html 5 minuutjes fietsen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik ga helaas niet meer. |
|
quote: Hehe +1 |
|
Tsja, Hatebreed op een festival is natuurlijk gaaf (ik zie ze ook op Graspop), maar in een zaal waar 't zweet van het plafond druipt is nog beter, imo dan. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zin in!!!! *BEUK/MOSH* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Damn... vette band en dan hebben ze hun promo niet in orde... tsk tsk tsk... triest hoor.... LOL! Veel plezier voor iedereen die wel gaat, maar IK ga lekker metallen in de P60 *grijns*. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ja, Hatebreed mnoet nog echt persoonlijk gaan promoten ... Maar wie weet kun je ze nog wat leren ..... |
|
Hehe, Hatebreed? Nog nooit van gehoord *grijnz* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Neuh... niet persoonlijk, durf te wedden dat ze daar een grapjas voor in dienst hebben... Maar dan moet die grapjas wel zijn werk doen! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Index / Concerten |