|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier en daar een poster-tje.. |
|
Het word of een late, of helemaal niks voor mij die dag helaas. |
|
Ik ga mijn best doen |
|
quote: GOUD! |
|
Omhuuuuug... bijna!! |
|
Afwezig. Moet zuinig doen de komende tijd. Ja, gratis festivals kosten ook geld. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Yup.. ik ken het. |
|
We komen met 2 auto's die kant op |
|
tijdschema? |
|
Laat op de avond een keer aanwezig |
|
|
|
Mooi, dan kan ik Legion sowieso nog zien. |
|
Monster energy |
|
dus als we een groene stuiterbal voorbij zien komen ben jij dat?! |
|
quote: Yep! |
|
Omhuuug voor de laatste keer. |
|
Burzum... ik ben er niet... Neuk! komt later dit jaar in Almere... en ik heb even geen geld voor zo'n dure treinreis richting Hoofddorp... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Jammer man, volgende keer beter! |
|
Dat zeiden we vorig jaar ook al... met het verschil dat ik nu Neuk! ga zien... mocht je dat weekend in Almere er bij kunnen zijn... je bent welkom :D iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Kan ik zonder problemen met mijn spiegelreflexcamera het terrein op? |
|
erg kut dat ik niet kan, de line up is prima en er gaan zelfs wat vrienden. [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 24-09-2009 22:57] |
|
quote: Hey Tjerrie, ik zou voor de zekerheid even met de organisatie mailen. maar ik denk dat het geen geen probleem is. My city Burning adviseerde het mij in ieder geval, en toen maar gedaan en nu heb ik zekerheid. Mijn advies is dus: mail even voor de zekerheid, want hety zou niet leuk zijn, dat hij afgenomen word. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Voornaam -t + y ipv ie thnx [Dit bericht is gewijzigd door Tabasco op 25-09-2009 22:39] |
|
Nog Merchstands aanwezig? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |