IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Seance (Zweden)
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-04-2009 22:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kennen mensen hier de Zweedse band Seance?

De muziek ligt in het verlengde van de oude Entombed, maar met mi meer afwisseling dan stijlgenoten Grave en Dismember, zeg maar iets Amerikaanser, maar zonder blastbeats. Erg fijn zijn de galmeffecten op de vocalen.

Deze band zie ik zelden genoemd, maar verdient mi wel wat aandacht, zeker nu er een nieuw album van ze is verschenen.

Fornever laid to rest (1992)

Saltrubbed eyes (1994)

Awakening of the gods (2009)

http://www.metal-archives.com/band.php?id=2519

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

faceless
Usericon van faceless
Posted 26-04-2009 22:26 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

zwaar ondergewaardeerd orkestje. zekers de eerste 2 zijn erg sterke cd's

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2009 22:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ken die band al een tijdje en had gehoord van de soort van reünie.
Hoe is dat nieuwe schijfje?
Is het nog wat zonder Jensen?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Snark
Usericon van Snark
Posted 27-04-2009 9:45 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Snark op 30-04-2009 8:48]

Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 06-05-2009 19:06 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Zit nu fornever laid to rest te luisteren. Ongelooflijk dat deze band destijds aan mij voorbij is gegaan. Dit bevalt me erg goed!

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 06-05-2009 21:10 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Vorige week nog het debuut gedraaid, prima band, maar behoorde eigenlijk al bij een van de eerste van de tweede generatie Zweedse deathmetal bands.
Een andere aanrader uit diezelfde periode Sorcery en Toxaemia.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-03-2012 19:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2009 19:06 schreef Judas Spritz het volgende:
Zit nu fornever laid to rest te luisteren. Ongelooflijk dat deze band destijds aan mij voorbij is gegaan. Dit bevalt me erg goed!
+1

signature

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-03-2012 20:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Maar is die laatste cd wat?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-03-2012 20:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik zeg ja

signature

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2012 20:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Old school, goeie band. Heb die laatste nu opstaan, kende het nog niet, klinkt lekker hoor!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-05-2012 0:05 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Godver, dit is vet spul!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com