|
Auteur: |
|
|
Kennen mensen hier de Zweedse band Seance? De muziek ligt in het verlengde van de oude Entombed, maar met mi meer afwisseling dan stijlgenoten Grave en Dismember, zeg maar iets Amerikaanser, maar zonder blastbeats. Erg fijn zijn de galmeffecten op de vocalen. Deze band zie ik zelden genoemd, maar verdient mi wel wat aandacht, zeker nu er een nieuw album van ze is verschenen. Fornever laid to rest (1992) Saltrubbed eyes (1994) Awakening of the gods (2009) http://www.metal-archives.com/band.php?id=2519 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zwaar ondergewaardeerd orkestje. zekers de eerste 2 zijn erg sterke cd's |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Snark op 30-04-2009 8:48] |
|
Zit nu fornever laid to rest te luisteren. Ongelooflijk dat deze band destijds aan mij voorbij is gegaan. Dit bevalt me erg goed! |
|
Vorige week nog het debuut gedraaid, prima band, maar behoorde eigenlijk al bij een van de eerste van de tweede generatie Zweedse deathmetal bands. Een andere aanrader uit diezelfde periode Sorcery en Toxaemia. |
|
quote:+1 signature |
|
Maar is die laatste cd wat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik zeg ja signature |
|
Old school, goeie band. Heb die laatste nu opstaan, kende het nog niet, klinkt lekker hoor! |
|
Godver, dit is vet spul! |
Index / Heavy Metal |