|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Regel eens dat dat tegen 11 uur afgelopen is |
|
lastig,lastig ong. kwartiertje later.... |
|
quote:inderdaad, op maandag? godverdomme |
|
quote:Naja... de afsluiter Hammer Smashed Face/Stripped, Raped & Strangled heb ik ook wel op dvd en laatst nog (als enige ) gezien in Paradiso dus ik zou zonder kunnen op zich... |
|
quote:Werkdag. rukzooi,maar ga vast wel vrij krijgen. =) |
|
Ik ga naar Hedon, Zwolle. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Omdat Dordrecht te ver is? |
|
Waarom post je dat dan in dit topic? |
|
Dan kies ik wederom voor de Biebob |
|
quote: Ik post dat hier omdat NYB het Zwolle topic bevuilt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:En wanneer is die? |
|
quote: |
|
quote: ha en misschien ga ik wel naar Zwolle!! Dan ga ik Hedon ook bevuilen! =) |
|
Geil. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Boefjes.... |
|
Ja wat? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dordrecht klinkt dan nog als de meest interessante optie tot zover... |
|
Aanwezig! |
|
Kaarten reeds aangeschaft... |
|
quote: + 1 |
|
Gaan er nog mensen van hier naar Dordt, of gaat iedereen naar Zwolle? |
|
Ik ga naar Dort. Mega zin in, nog een klein weekje! Die nieuwe Dying Fetus |
|
Zo gisteren naar Cannibal in Dordrecht geweest Evocation: Vieze melodeath, past totaal niet op de tour imo. Leek meer op Caliban af en toe. Obscura: Matig geluid as always. Vond de band zelf wel ok, naar mijn idee zijn ze steeds beter iedere keer dat ik ze zie. Dying Fetus: Veel crowd reaction maar nog steeds slecht geluid helaas. Desondanks wel genoten van de show en ook nog een hoop ouwetjes! Cannibal Corpse: Niet mijn band, wel leuk om een keer te zien maar na een uur ofzo maar richting de trein gegaan. Werd me een beetje teveel van het goede! Leuk avondje maar Bibelot is wel echt een galmbak. Goede opkomst trouwens, volle bak! |
|
quote: Dat noemen ze nou old school swedish death metal www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Noemen ZIJ oldschool. Klinkt meer als Heaven Shall Burn of Caliban dan oldschool zweedse goden. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |