|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt Ahab ook nog op andere plekken? Ze zijn gaaf, maar zie ze liever dichterbij. |
|
Neen, dit is een unieke show in Nederland. Dit optreden maakt niet deel uit van een tour! Normaal gezien vind dit weer plaats in Boulevard, hopelijk heeft de zaal geen schade opgelopen na de brand in een aanpalend gebouw deze zondag... Binnen een tweetal weken de laatste 2 namen, en meer info. |
|
AHAB! |
|
quote:Idd ja.. Was ook het eerst waar ik aan moest denken toen ik de beelden van de fik zag.. En dan wellicht niet door de fik maar dan door het vele bluswater wat er tegenaan gespoten is om de boel niet te laten afbranden.. |
|
Begint goed. |
|
AHAB Zeker aanwezig Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Nu ook de laatste namen bekend voor DelftDOOM Deze Franse band, met leden van oa Funeralium, inborn Suffering en Ad Vitam Aeternam, schitterde vorig jaar reeds op DDD, en mag nu opnieuw zijn opwachting maken op het Nederlandse podium; we hebben het hier natuurlijk over MOURNING DAWN De laatste band komt uit een land waar je geen kille, wanhopige doomklanken verwacht! Het idyllische Griekenland is deze keer niet de leverancier van ouzo, sirtaki en feta, maar van een heerlijke, opkomende death/doomband. ze stonden reeds op het podium met namen zoals Mourning Beloveth, Ataraxie, Saturnus, Mar Des Grises ea. Hun naam? SHATTERED HOPE Samen met AKELEI en AHAB zijn dit de bands die dit jaar de affiche van DelftDOOM sieren! Meer info ivm ticketverkoop, route, tijden edm, kunnen jullie (binnenkort) vinden op www.myspace.com/delftdoom [Dit bericht is gewijzigd door kingofinsania op 24-09-2009 11:06] |
|
Uiteraard ook aanwezig. Ahab, Shattered Hope Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Mooi. |
|
Flyer UP! Meer info, and mss verrassing volgt later! |
|
quote: ben nieuwsgierig |
|
Ja ik ook. :p iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ticketsales beginnen op 1 augustus! Meer info op de myspace!! |
|
Tickets na drie ( ) pogingen binnen! |
|
Ja, dat had inderdaad wat voeten in de aarde Nog volop tickets te verkrijgen! |
|
Het wordt dus DelftDOOM in plaats van BredaDOOM. Stuk verder (en duurder) om er te komen... |
|
Het was helaas of verhuizen naar een andere locatie, of alles aflassen, wat een financiële ramp voor mij en 1 van de bands zou zijn geweest. Over de naam van het hele gebeuren is nog wat onduidelijkheid, ik maak zo snel mogelijk een nieuwe flyer. Mensen met kaarten die nog vragen hebben, mail gerust! |
|
Leuke 'BREDA'doom joh.. Zucht, ik moet echt maar eens verhuizen uit Zeeland. Alles zo tering ver weg. |
|
Ik had ook liever in Breda gebleven, maar ja, ik kan helaas niets doen aan fouten van anderen... |
|
quote: Delft is qua reistijd (ik kom vanaf Dordrecht) nagenoeg hetzelfde , maar wel ietsjes duurder, maar dat geeft ook niet zoveel. |
|
quote: Ik weet nu wat de verrassing was! Ik heb nog steeds erg veel zin in. Drie gave bands die ik nog nooit gezien heb. |
|
Jaja, tada, big suprise! Nee, die verrassing komt er dus niet, maar wel volgend jaar! |
|
Blijft het tijdschema (wat op de myspace staat) nog wel hetzelde? Deze dus: 20.00 uur: Deuren open 20.30 - 21.10 uur AKELEI 21.30 - 22.20 uur SHATTERED HOPE 22.40 - 23.40 uur MOURNING DAWN 00.00 - 01.30 uur AHAB EDIT: Ah, dit is nu het nieuwe schema: Deuren: 19.00 AKELEI: 19.45 - 20.20 SHATTERED HOPE: 20.35 - 21.20 MOURNING DAWN: 21.35 - 22.25 AHAB: 22.40 - 00.00 [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-09-2009 19:33] |
|
Naam wordt dus gewijzigd naar DelftDOOM! Meer info op www.myspace.com/delftdoom @MarkZ: wil jij even de topictitel aanpassen? |
|
Maak er dan bredaDOOM wordt delftDOOM van oid. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |