|
Auteur: |
|
|
Wat is er betere aan de Griekse variant dan de Engelse fanclub? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Vraag ik me eigelijk ook af SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
tja ik ook |
|
Niet alles hoeft beter te zijn. Alexander the Great heeft een toegevoegde waarde mbt nieuws / leuke artikelen / exclusief artwork (ik ben de illustrator) en Fun. Naar mijn mening heeft de UK variant vaak geen echte info. Is ook wat oppervlakkig. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Ik denk dat ATG FC, een leuk toevoeging kan zijn op de bestaande info bronnen. |
|
Ik moet zeggen dat ik aan de website genoeg heb. Of er moeten leuke goodies en voordeeltjes te halen zijn... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ATG FC is voor de echte diehard Maiden Fans. De mensen die 300 lp van Maiden heeft staan en helemaal gek zijn van het artwork. Er staan rarities in artwork reviews etc. Absoluut de moeite waard. Iets dat de UK FC en de ironmaiden.com mij niet geeft! |
Index / Muziek algemeen |