|
Auteur: |
|
|
Join the club Beginnende doom/death metal band zoekt drummer in omgeving Enschede |
|
Hadden we hier niet een algemeen muziek gedeelte voor? Maar als we toch bezig zijn... ik zoek nog steeds een band om in te zingen bla...bla...bla... |
|
Het is om gek van te worden dat drummerstekort van tegenwoordig. Kunnen we ze niet klonen. Dan wil ik Nicolas Barker (oud CoF, nu Dimmu) wel. |
|
Grappig dat als Within Temptation en After Floorever ineens heel erg lekker lopen, iedereen ineens die muziek wil maken... Tegen de tijd dat je je bandje van de grond hebt (als dat al lukt....) is die hype alweer voorbij ben ik bang... Maar toch succes |
|
quote: <OT> IMO *IS* de hype al op de neerwaartse trend. Gelukkig maar. Ik hoop dat AF niet ook al op de softe toer gaan. Eerst Gathering, ToT (Theater... niet Trail...), WT...ik heb de hele genre al achter me gelaten want het grijpt me gewoon niet meer. "Gothic metal" (whatever that should mean to you) was leuk t/m anno 1999 ofzo. |
|
idd ja, het is gedaan en uitgekotst |
|
What about my drummer?!?!?! |
|
Nog even een reactie op het commentaar op AF, en Within Temptation. Within Temptation is inderdaad op de veel te softe toer gegaan sinds Enter. Er is geen 1 grunt te bekennen op Mother Earth, en mijn vriendin dacht dat ik Tori Amos aan het draaien was ?!?!?! Maar wat After Forever betreft. Ik denk dat dat een heel goed voorbeeld is van Gothic Metal, omdat deze band ook weer een mengelmoes van veel bands, met zelfs invloeden van Trail Of Tears, oude WT, Iron Maiden en zelfs een beetje Dimmu Borgir. Ik vind dat AF het prima doet, afgezien van een beetje grootheidswaanzin op het podium. |
|
Kunnen we ze niet klonen? Nee, nou dan wil ik Fenriz wel. Hehe, niet alleen om zijn drumtalent... |
|
eh...? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:nou, ook om zijn zuiptalent. En omdat 'ie volgens mij verder ook wel een erg ok-e gast is. |
|
Laat maar ..ik zat ergens anders aan te denken |
|
ik kan je een copy geven van mijn drumprogramma voor samples: luister naar Den heerschers Je moeder. |
|
quote: Waar woon je ergens? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Eindelijk nog iemand die het door heeft: 666 is gewoon de reeks romeinse cijfers zonder de M. On Topic: Ken geen drummer, sorry Heetten jullie eerst toevallig nog Shattered Dreams? Of niet? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
neem een drumcomputer zoals wij: nooit meer gelazer met bandleden die met capaciteits/ruimte/inzet/creativiteits gebrek zitten en bovendiebn blijft de band compact Je moeder. |
|
quote: Nope, wij hebben altijd al Noctiluca geheten. |
|
Drummer gevonden in Marcel Verbeek (ex-Altar). Nu zijn we alleen op zoek naar een toetsenist. |
Index / Algemeen |