|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee. |
|
Hoezo nee? Wil je geen knuffel van Bram? |
|
quote: Nee als giet niej lukk'n potdeurie. Of naja, wellicht nog een ietsiepietsie misschienetje. |
|
Ik moet definitief afzeggen... Tot vanavond werken en morgen vroege dienst... Helaasss..... Stuur wel een mannetje om te spammen met posters en flyers voor SMOA! |
|
Was wel aardig ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh das niet zo heel enthousiast.. Niet bijzonder dus? |
|
Zo dat hebben we weer gehad. Helaas kon het me minder boeien dan ik had gehoopt. De oude nummers die ik ken, vond ik wel leuk om zo te horen. Maar ik vond het allemaal best saai. Ondanks de goede muzikanten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Wat Zillah zegt... Geluid was erg goed, muzikanten zijn prima maar het is gewoon nogal saai. Verder wel vermaakt hoor maar ik weet nu al dat Immolation volgende week 10x leuker gaat worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
best wel tam. maar ik heb mij goed vermaakt. heb wel eens slechtere concertjes gezien. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
trouwens die drum solo had voor mij niet gehoeven. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: nee, beetje jammer idd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vond dat juist wel leuk en met name daarna de spontane bassolo met funky drumgroove erbij |
|
Maar jij bent een drummer |
|
HOeft niets te zeggen, dat hij drummer is of niet. Ik vond dat gesolo ook maar saai. Misschien had ik wat verder voorin moeten staan. Was nu net of ik naar een tv zat te kijken. Ik denk idd ook dat Immolation gaver gaat worden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Denk ik ook, aangezien ik daar ook bij zal zijn, rechtsreeks vanuit het Jodentranspo... de trein naar de Vera gerold! Bruce Banner |
|
Jij nazi-mod. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je kwetst me, echt, enorm. Bruce Banner |
|
quote: Nou, hopen dat ze dan genoeg bier hebben ingeslagen voor die avond... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Flikker op. Bruce Banner |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Als hij de volgende dag maar weer goed nuchter is op SMOA [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 20-06-2009 13:56] |
|
|
|
Gaafste foto van Greycloak ooit. |
|
die gast met dat hoedje is vet aardig! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |