|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben er bij in Antwerpen, daar hebben ze voor mij het dubbele aantal boeiende bands van de show in Eindhoven. |
|
Zit nog te twijfelen tussen Antwerpen of Eindhoven... |
|
Als mensen nog een kaartje zoeken voor de show in Dortmund => http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/615/31#r3257769 Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Hierbij nog wat foto's van de optredens in Haarlem. Swashbuckle Ex Deo Alestorm Die Apokalyptischen Reiter Unleashed Korpiklaani De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Goeie bende overrated kutbands op een bultje. Vind dit is echt de minste bands uit het genre... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Blij dat ik me niet heb laten overhalen te gaan. =) |
|
Gisteren in Antwerpen geweest. Ik ben geen grote folk metal fan, maar hier stonden met Unleashed, Moonsorrow, Die Apokalyptischen Reiter, Einherjer en Ex Deo toch heel wat gave en diverse bands bij elkaar. Moonsorrow was voor mij onverwacht de topper, Die Apokalyptischen Reiter vielen – vooral door een zeer matige setlist – wat tegen. Korpiklaani niet meer gezien, dat werd me te laat. |
|
hehe ja hier ook Unleashed en Reiter vond ik het gaafst, Moonsorrow is altijd cool, fucking briljant, 2 nummers spelen en daar 40 minuten over doen Wij zijn ook voor Korpiklaani vertrokken |
|
quote: |
|
Ondertussen ben ik al druk bezig wat CD'kes uit te zoeken om vrijdag in de Effenaar te draaien (niet alleen pagan, maar er komt aardig wat spul mee :p) Wat veilig vrolijk werk, maar ook Windir, XIV Dark Centuries, Menhir, Kampfar, Kroda en wat van de andere harde broeders zitten al in de koffer [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 21-09-2009 19:23] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Jaaa! Hier sta ik vanavond ook. Heel vet. Unleashed, Korpikaani en Alestorm zijn toch wel alltime favoriet. Ex Deo skip ik voor eetpauze |
|
quote:Ah check. Vergeet de mail van van de week, dit had ik nog niet gelezen |
|
Korpiklaani zuigt tegenwoordig. Ex Deo is wel leuk om te zien hoor, ondanks dat het veel te eentonig is, is t live al een stuk beter te doen dan die cd |
|
quote:Of jij bent een stuk volwassener geworden |
|
Neem Satyricon ook mee. Misschien niet helemaal het thema, maar is geniaal [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 25-09-2009 13:13] |
|
quote: Zo nu en dan op het album een leuk nummer er tussen, maar de liveoptredens zijn een feest meestal. Je moet dit ook dronken zijn bij hun liveoptreden, niet nuchter. Ze zingen er nagenoeg bij elk nummer over: 'Wodka', 'Beer Beer!', 'Drinking is good for you' etc [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 25-09-2009 13:19] |
|
quote: "Niet helemaal het thema"... Neem dan Led Zeppelin ook mee, dan heb je gegarandeerd een volle bak. Bruce Banner |
|
quote: Ja, klopt. Kannie net zo goed trance en hardcore meenemen. Scheren we ons allemaal kaal, nemen een snuif en een pil en gaan tot 7 uur de dag erna door. Convinced |
|
quote:Oh ja? Dat wist ik nog niet |
|
Gisteren naar Paganfest in de Effenaar geweest! Swashbuckle maar twee nummers kunnen zien ivm buiten wachten in de rij, maar wat ik ervan gezien heb, klonk overtuigend! Ex Deo: erg goed! Alestorm: vond ik maggertjes, maar publiek ging helemaal los! Die Apokalyptischen Reiter: in een woord geweldig! Ook stuk met trommels was erg gaaf! Unleashed: erg gaaf! Meisjes die vooraan stonden te wachten voor Korpiklaani (aan de zijkant) zaten vol verbazing te kijken naar ons enthousiasme, haha! Korpiklaani: geluid stond verkeerd afgesteld, accordion was niet te horen, leuk om ze weer een keer gezien te hebben, maar het is echt te veel van hetzelfde.... |
|
quote: |
|
Gezellige sfeer, maar afgezien van Unleashed niet echt mijn smaak (zie verslag Mandylion). Wat een lief publiek zeg :p Jammer dat op het laatste moment werd besloten geen DJ's te gebruiken, had ik een koffer vol met echte pagan toelie... Maar ach, ik kreeg in ieder geval een vrijkaartje, dus wat zeur ik? Nou ik daar over denk, mocht ene "Tim" (midden dertig/ veertig) hier ook aanwezig zijn: ik krijg dus nog wel een biertje voor het vrijkaartje wat ik extra had hè! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ja ik weet dat ik oud word.. Ik denk dat het een beetje van beide is |
|
quote: Iets zegt me dat oud en wijs geen 50/50 verdeling is, maar dat terzijde... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |