|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Je vindt gewoon de naam leuk Jaap |
|
dat ook Je moeder. |
|
Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Ik mag het graag luisteren. |
|
ik ook live was het ook prima charismatische zanger signature |
|
Ooit eens in 013 gezien, heel even dan |
|
quote: Haha, dat was ook de bedoeling van het gezelschap, zo snel mogelijk de zaal leegspelen. Was dat nu No Mercy of X-Mass waar ze weer zo'n geweldig wapenfeit scoorden. Ik heb me toen overigens wel kostelijk vermaakt, ook hoe het geheel aan Metallysee werd verkocht toen er een act uitviel... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dat was redelijk geniaal ja Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
treedt planet aids eigenlijk nog wel eens op? Je moeder. |
|
ja, vooral in Barebacking Town signature |
|
groningen? Je moeder. |
|
kweenie, de laatste keer was het in Ass(en) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-05-2009 22:27] signature |
|
Leuke plaat,heb de "band" jammer genoeg nog niet live gezien. |
|
Ik wacht nog steeds op de release van Missa Nera, maar die moet (als het goed is) binnenkort verschijnen. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Da's wel interessant. Apocalyptic Aids is best een gaaf dingetje. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
beetje onverwachte update, maar: PLANET AIDS - ¨Apokalyptik AIDS¨ cal begin 2013 op vinyl hit women... Artwork is net ok bevonden en na de feestdagen gaat dat ding de persen in..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Snel m'n CD-versie verpatsen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
precies, nog ff snel op ebay flippen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Je weet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
Gaan jullie ook weer optreden? |
|
Die Apokalyptic AIDS dinges was een van de eerste platen die ik ooit downloadde. *nostalgie* Misschien weer eens opzetten, is ook al weer 6 jaar terug. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mooi stukje trouwens op last.fm pagina: quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:wie weet... |
|
Bet0r! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-01-2013 20:12] Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |