IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Fear Factory Melkweg 2 augustus 2009
Killkenny
Usericon van Killkenny
Posted 07-05-2009 22:36 by Killkenny Wijzig reactieProfiel van KillkennyQuote dit bericht

Nergens verder nieuws te vinden voor zover ik weet maar krijg ineens mail dat Fear Factory speelt in de Melkweg op 2 augustus en wel met de volgende line-up volgens de site van de Melkweg:

Line up:
Burton C Bell (Vocals)
Dino Cazarez (Guitar)!!!
Byron Shroud (Bass)
Gene Hoglan (drums)!!!

Weet iemand hier meer over? Dit belooft in ieder geval veel!

[Dit bericht is gewijzigd door Killkenny op 07-05-2009 22:38]

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-05-2009 23:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Die line-up is nergens officieel bevestigd.

Het heeft er alle schijn van dat een in een interview gedane terloopse opmerking gigantisch uit zijn verband getrokken is en dat er allerlei voorbarige conclusies getrokken zijn.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Maaikees
Usericon van Maaikees
Posted 08-05-2009 17:03 by Maaikees Wijzig reactieProfiel van MaaikeesQuote dit berichthttp://maaikees.blogspot.com/

Gene Hoglan hell yeah

[Dit bericht is gewijzigd door Maaikees op 08-05-2009 17:42]

Killkenny
Usericon van Killkenny
Posted 08-05-2009 19:54 by Killkenny Wijzig reactieProfiel van KillkennyQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2009 23:24 schreef altx het volgende:
Die line-up is nergens officieel bevestigd.

Het heeft er alle schijn van dat een in een interview gedane terloopse opmerking gigantisch uit zijn verband getrokken is en dat er allerlei voorbarige conclusies getrokken zijn.

Toch komt Fear Factory spelen. Afwachten maar. Maar zo'n zaal zal toch niet zomaar met namen komen? Zou geen goeie zaak zijn als ze zo maar wat neer kwakken.

altx
Usericon van altx
Posted 08-05-2009 20:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 19:54 schreef Killkenny het volgende:
Toch komt Fear Factory spelen. Afwachten maar. Maar zo'n zaal zal toch niet zomaar met namen komen? Zou geen goeie zaak zijn als ze zo maar wat neer kwakken.

Fear Factory zal best komen, maar niet in die samenstelling...

Of zij weten meer dan wij, maar dan vraag ik me weer af waarom ze Dino's achternaam niet eens goed weten te schrijven...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-05-2009 20:21 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Het zou wel tof zijn...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-05-2009 20:33 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 20:04 schreef altx het volgende:
Fear Factory zal best komen, maar niet in die samenstelling...

Of zij weten meer dan wij, maar dan vraag ik me weer af waarom ze Dino's achternaam niet eens goed weten te schrijven...

Net zoals Byrons achternaam ("Shroud" )

altx
Usericon van altx
Posted 08-05-2009 20:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 20:33 schreef Hexegot het volgende:
Net zoals Byrons achternaam ("Shroud" )

Hehe... Daar had ik zelfs nog overheen gelezen...

uniqueleader666
Usericon van uniqueleader666
Posted 08-05-2009 22:08 by uniqueleader666 Wijzig reactieProfiel van uniqueleader666Quote dit berichthttp://www.houtendeathfest.com

Deze line-up klopt wel, eerst was het plan alleen volgens om onder een andere naam verder te gaan. Vreemd, kom het nergens tegen.

Wel vet, ik ga sowieso heen

Killkenny
Usericon van Killkenny
Posted 02-06-2009 20:54 by Killkenny Wijzig reactieProfiel van KillkennyQuote dit bericht

Inmiddels meldt de site van de Melkweg het volgende:

Goed nieuws: niet alleen komt Fear Factory na drie jaar weer naar Nederland, maar ook is de huidige samenstelling van de legendarische metalband opvallend. Natuurlijk is zanger Burton C Bell van de partij, maar ook de originele gitarist Dino Cazarez zal het podium van de Melkweg beklimmen. Na zeven jaar afwezigheid is Cazarez eerder dit jaar teruggekeerd bij de band. De line-up wordt afgemaakt met bassist Byron Shroud (Strapping Young Lad) en drummer Gene Hoglan (Strapping Young Lad en Testament), beide doorgewinterde metalveteranen.

Het goede nieuws is overigens nog lang niet op, want de Amerikanen zijn tevens bezig met een nieuw album. De titel van dit achtste Fear Factory-album is nog niet bekend. Fear Factory gaat al twintig jaar mee en wordt gezien als één van de belangrijkste metalbands ooit.

Line up:
Burton C Bell (Vocals)
Dino Cazarez (Guitar)
Byron Shroud (Bass)
Gene Hoglan (drums)

Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 02-06-2009 21:49 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ben wel benieuwd wat Christian en Raymond dan gaan doen.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 03-06-2009 8:57 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Waarschijnlijk verder gaan met die nieuwe band ze (ARKAEA o.i.d.) ....

don't mistake lack of talent for genius

Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 13-06-2009 22:19 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2009 8:57 schreef NecroNoud het volgende:
Waarschijnlijk verder gaan met die nieuwe band ze (ARKAEA o.i.d.) ....

Die komen inderdaad volgende maand met een nieuw album.

Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-06-2009 15:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Van Podiuminfo.nl:

Het klonk ook iets te mooi om waar te zijn, de heren van Fear Factory hadden ruzies bijgelegd en na zeven jaar afwezigheid, was Dino Cazarez terug bij de groep. De line-up werd afgemaakt met bassist Byron Shroud (Strapping Young Lad) en drummer Gene Hoglan (Strapping Young Lad en Testament), beide doorgewinterde metalveteranen.

Helaas kan de 'reünie' van zanger Burton C Bell en zijn mannen niet doorgaan en zo ook het concert in de Melkweg niet. Reeds gekochte kaarten kunnen worden teruggebracht naar het adres van aankoop.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 19-06-2009 15:37]

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-06-2009 16:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zal wel door de rechtzaak om de naam komen.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 20-06-2009 14:14 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

het was natuurlijk al vreemd dat het niet op hun eigen site stond

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com