|
Auteur: |
|
|
Allemaal komen |
|
Is een band met oa een gitarist van een van mn oude bands, schijnen best ok te zijn, maar is een NL cover/tribute band. |
|
Ah, ok. Is er geen myspace oid? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
KISS Again.. is dat niet die band van .. je weet wel. Die gasten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nee, volgens mij niet, ik heb wel ergens gelezen dat ze ergens rond deze tijd in de little devil moesten/moeten spelen. Hoop dat ik nog iets kan vinden, als dit een beetje ok is moet ik hier wel bijzijn, hehe. @Illu: Helaas, ja.... |
|
Iddd, kan best gaaf zijn, mist een beetje redelijk uitgevoerd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb even op de site van Little Devil geloerd, en de omschrijving daar geeft aan dat de hele show ook gedaan wordt, inclusief schminck en botten mic houder, en ik meen gelezen te hebben ook alleen maar materiaal tot en met DBTO. Alleen het linkje wat daar staat verwijst naar het coven forum, dus schiet niet echt op. Ik zie net dat het in de grote zaal van dynamo is, dus dan lijkt het me dat het wel ok zal zijn, alleen ben ik benieuwd of ie de stem van King kan evenaren, dat blijft toch wel vrij essentieel. |
|
quote:De bassist van jouw bandje tijdens de memorial van John ja |
|
quote: Misschien kom ik dat nog wel bekijken. Cor en Walter die zich voor lul zetten op 't podium, dat laat ik me niet ontzeggen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik ben ook wel benieuwd naar Cor in de rol van Gene ja |
|
Alleen de drummer in zo'n pakje.. brr, dat jaagt me wel wat angst aan.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Die ken ik dan weer niet |
|
KISS AGAIN MERCYFUL FAKE RECENTLY ADDED SHORT AFFECTION DOORS 18:00 DAMAGE 5 EURO SHORT AFFECTION:18:30 - 19:15 RECENTLY ADDED: 19:30 - 20:15 MERCYFUL FAKE 20:30 - 21:15 KISS AGAIN 21:30 - 23:00 Vanavond dus |
|
De zanger was sprekend als King Diamond. Overigens was het allemaal zeer goed voor een eerste show, alleen haperden de gitaren af en toe. Verder was de drummer erg strak, alleen miste ik af en toe de Kim Ruzz tussendoorroffeltjes, maar MF was echt prima. Nu staat dus Kiss Again te rammelen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:En terecht! Ik heb W. bij een eerdere gig in dat pakje gezien... |
|
|
|
Netjes hoor |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
Index / Concerten |