|
Auteur: |
|
|
Zondag 9 Augustus Agent Steel (US speed / thrash metal) Killer (BE heavy metal) |
|
13 augustus in Oslo. Dus echt wel heen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Masters of metal, agents of steel!!! |
|
Gaaf |
|
Ik heb dan een verjaardag Bruce Banner |
|
Nice! Heel misschien aanwezig |
|
quote: Dan vier je 'm toch daar Wel aanwezig. |
|
quote: Dat concert is extra interessant doordat Whiplash daarbij zit, de dag erna in Finland met o.a. Voi Vod, Artillery, Paradox (Ger) en Death Angel. Nederland moet het maar doen met Shorty,s Killer erbij, ik zie dan nog liever de echte Motorhead. Ik ga wel naar Deinze 8 augustus, inclusief Helstar, Onslaught, Testament, en Ross the Boss. |
|
quote: Waarom niet hier quote: Helemaal niet aan gedacht dat Agent Steel daar ook speelt....afwezig in Rotterdam dus.... |
|
quote: Ik heb dan een begrafenis |
|
Leuk en was wel gegaan als diezelfde avond Atheist niet in De Kade stond - dat wil ik voor geen goud missen. |
|
quote: Nee, echt. Bruce Banner |
|
quote:juist! ik wil ook Death Angel!! Maar ben allang blij dat Agent Steel hier komt. a voor het eerst zien, b het komt te vaak voor dat de gave bands (oa JP, Immolation) Noorwegen overslaan. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-05-2009 18:17] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Je vergeet Artillery en Paradox . Erg gave line-up daar. |
|
|
|
Up! |
Index / Concerten |