|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is knap beroerd. Gave band en een gaaf optreden vorige jaar in de Baroeg... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Uitstekende band; Cursed, Scarred And Forever Possessed mag ik graag horen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kut, gave band. R.I.P. Noorse black en wapens. Ze zouden het nu toch al moeten geleerd hebben. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Is het 'black' gerelateerd dan? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Twee blekkies die een geweer "oppoetsen" en het gata per ongeluk af. Die andere gozer is wel aangehouden op verdenking van doodslag/moord. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wellicht mis ik een persbericht, maar ik lees nergens iets over 'twee blekkie's'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
http://www.dagbladet.no/2009/05/05/kjendis/black_metal/dodsfall/celestial_bloodshed/6062267/ hier staat: Også 20-åringen skal ha vært aktiv i black metal-miljøet i Trondheim. ook de 20 jarige zou actief zijn geweest in het blackmetalmilieu in Trondheim [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 08-05-2009 12:06] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Erg jammer want die full-lenght was zeker erg vet en live beukte het ook als de neten. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 08-05-2009 17:07] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Nee joh, gewoon doorgaan. Black metal is geboren voor zulk nieuws. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 08-05-2009 17:12] |
|
Was erg cool in Baroeg en leek me idd laipe knaap. jammer de bammer. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Erg jammer Leuke band wel, ook live Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Was hij nou de dude die een lucifer aanstak terwijl die in zijn eikel zat? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Aight. |
|
quote: Wat? Bruce Banner |
|
Zelfde avond dat iemand Dirk zijn pis op dronk "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
nee, die lucifer is Tuomas van Baptism Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat andere topic is dicht, dus hier nog maar even opnieuw: Als je ook met de verkeerde vrienden omgaat... Bareuh... |
|
jammer alleen dat dat niet een foto is van Steingrim, maar van de gitarist.. FAIL! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
O. Bareuh... |
|
Dat zie je toch overduidelijk aan die paint man don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ja, ik ken ook alle paintpatronen van de meest obscure muzikanten uit het hoofd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: O, dat is paint. Ik dacht ook al... Bareuh... |
|
Wat een dijenkletser, Hans ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
die Omega, is dat een nieuw album? signature |
|
ja, laatste album ja... band is gekapt Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |