Taets van Avezaete |
Bourgondische Bockworst |
|
|
|
Posted 08-05-2009 11:48 by Taets van Avezaete |
|
|
quote: Op 8 mei 2009 11:30 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het is vervelend om te zeggen maar de zaal waar ik bijna 10 jaar heb gewerkt is hard bezig de boel te verkloten.
Er is geen geld om bands uit te betalen dus ik raad aan hier niet meer te spelen en/of met De Azijnfabriek in zee te gaan.
In januari heb ik met Heuy de H&H Metalfest pre-party gehouden alwaar Cor Scorpii en Gjenferdsel speelden. Gjenferdsel, uit west Noorwegen hebben hun eigen vliegtickets voorgeschoten en nu, 4 maanden later hebben ze hun geld nog niet gekregen.
In maart hebben Heuy en ik het H&H Metalfest georganiseerd. Dat was een erg geslaagd weekend maar helaas gooit geld weer roet in het eten. We zijn nu 2 maanden verder en er zijn nog steeds 4 bands die hun geld moeten krijgen, evenals Heuy die nog een gigantisch bedrag moet terug krijgen van De Azijnfabriek (hij heeft zelf veel vliegtickets uit eigen zak vooruit betaald). Zelf heb ik uit eigen zak Murder Manifest hun gage betaald aangezien de zaal dit niet deed. Na bijna dagelijks mailen en excuses en onzin aanhoren blijkt 'ineens' dat het geld op is. Hoe lang we nog moeten wachten tot er een uitbetaling plaatsvind weet niemand maar wat ik wel weet is dat dit een schande is aangezien geld was gereserveerd om al deze betalingen te doen.
Ik ben dit gezeik na al die maanden zo kotszat dat ik heb besloten dit publiekelijk te maken. Ik ben het kotsbeu om dagelijks excuses naar bands te moeten maken dat De Azijnfabriek niet wil uitbetalen. Helaas kunnen Heuy en ikzelf helemaal niks doen om die betalingen gedaan te krijgen aangezien er maar 1 man is die dat kan....en dat gewoonweg niet doet. Dit hele gezeik heeft mij veel stress opgeleverd en ik wil niet langer de zaal een hand boven het hoofd houden. Zij hebben de boel grondig verneukt en ik distantieer mij dan ook volledig van wat er verder nog plaatsvind hier. Ik blijf wel vechten totdat Urgehal, Taake, The Oath, Gjenferdsel en Heuy hun geld hebben maar dat is ook het enige wat ik nog doe.
Dit gezeik heeft mij zelfs zoveel energie gekost dat ik totaal geen zin meer heb om door te gaan met boekingen/festivals en bij deze trek ik me dan ook verder volledig terug uit H&H Agency en alles wat daarmee gepaart ging.
Buiten het feit dat deze post veel gal spugen is van mijn kant hoop ik ook dat andere bands lering trekken hieruit en voorzichtig zijn met optredens te doen hier in Roermond in De Azijnfabriek. Houd er rekening mee dat jullie niet worden uitbetaald omdat er geen geld is!!
Het is jammer dat het zo heeft moeten lopen maar het begon tijd te worden dat de waarheid eens naar buiten komt.
Voor zover je het nog niet gedaan hebt, kan je proberen om dat geld via de juridische weg terug te krijgen? Misschien kan je het via de media gaan spelen. Dat werkt vaak heilzaam..
Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.
|