IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Boycot De Azijnfabriek, Roermond Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-05-2009 11:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het is vervelend om te zeggen maar de zaal waar ik bijna 10 jaar heb gewerkt is hard bezig de boel te verkloten.

Er is geen geld om bands uit te betalen dus ik raad aan hier niet meer te spelen en/of met De Azijnfabriek in zee te gaan.

In januari heb ik met Heuy de H&H Metalfest pre-party gehouden alwaar Cor Scorpii en Gjenferdsel speelden. Gjenferdsel, uit west Noorwegen hebben hun eigen vliegtickets voorgeschoten en nu, 4 maanden later hebben ze hun geld nog niet gekregen.
In maart hebben Heuy en ik het H&H Metalfest georganiseerd. Dat was een erg geslaagd weekend maar helaas gooit geld weer roet in het eten. We zijn nu 2 maanden verder en er zijn nog steeds 4 bands die hun geld moeten krijgen, evenals Heuy die nog een gigantisch bedrag moet terug krijgen van De Azijnfabriek (hij heeft zelf veel vliegtickets uit eigen zak vooruit betaald). Zelf heb ik uit eigen zak Murder Manifest hun gage betaald aangezien de zaal dit niet deed. Na bijna dagelijks mailen en excuses en onzin aanhoren blijkt 'ineens' dat het geld op is. Hoe lang we nog moeten wachten tot er een uitbetaling plaatsvind weet niemand maar wat ik wel weet is dat dit een schande is aangezien geld was gereserveerd om al deze betalingen te doen.

Ik ben dit gezeik na al die maanden zo kotszat dat ik heb besloten dit publiekelijk te maken. Ik ben het kotsbeu om dagelijks excuses naar bands te moeten maken dat De Azijnfabriek niet wil uitbetalen. Helaas kunnen Heuy en ikzelf helemaal niks doen om die betalingen gedaan te krijgen aangezien er maar 1 man is die dat kan....en dat gewoonweg niet doet. Dit hele gezeik heeft mij veel stress opgeleverd en ik wil niet langer de zaal een hand boven het hoofd houden. Zij hebben de boel grondig verneukt en ik distantieer mij dan ook volledig van wat er verder nog plaatsvind hier. Ik blijf wel vechten totdat Urgehal, Taake, The Oath, Gjenferdsel en Heuy hun geld hebben maar dat is ook het enige wat ik nog doe.

Dit gezeik heeft mij zelfs zoveel energie gekost dat ik totaal geen zin meer heb om door te gaan met boekingen/festivals en bij deze trek ik me dan ook verder volledig terug uit H&H Agency en alles wat daarmee gepaart ging.

Buiten het feit dat deze post veel gal spugen is van mijn kant hoop ik ook dat andere bands lering trekken hieruit en voorzichtig zijn met optredens te doen hier in Roermond in De Azijnfabriek. Houd er rekening mee dat jullie niet worden uitbetaald omdat er geen geld is!!

Het is jammer dat het zo heeft moeten lopen maar het begon tijd te worden dat de waarheid eens naar buiten komt.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 08-05-2009 11:48 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 11:30 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het is vervelend om te zeggen maar de zaal waar ik bijna 10 jaar heb gewerkt is hard bezig de boel te verkloten.

Er is geen geld om bands uit te betalen dus ik raad aan hier niet meer te spelen en/of met De Azijnfabriek in zee te gaan.

In januari heb ik met Heuy de H&H Metalfest pre-party gehouden alwaar Cor Scorpii en Gjenferdsel speelden. Gjenferdsel, uit west Noorwegen hebben hun eigen vliegtickets voorgeschoten en nu, 4 maanden later hebben ze hun geld nog niet gekregen.
In maart hebben Heuy en ik het H&H Metalfest georganiseerd. Dat was een erg geslaagd weekend maar helaas gooit geld weer roet in het eten. We zijn nu 2 maanden verder en er zijn nog steeds 4 bands die hun geld moeten krijgen, evenals Heuy die nog een gigantisch bedrag moet terug krijgen van De Azijnfabriek (hij heeft zelf veel vliegtickets uit eigen zak vooruit betaald). Zelf heb ik uit eigen zak Murder Manifest hun gage betaald aangezien de zaal dit niet deed. Na bijna dagelijks mailen en excuses en onzin aanhoren blijkt 'ineens' dat het geld op is. Hoe lang we nog moeten wachten tot er een uitbetaling plaatsvind weet niemand maar wat ik wel weet is dat dit een schande is aangezien geld was gereserveerd om al deze betalingen te doen.

Ik ben dit gezeik na al die maanden zo kotszat dat ik heb besloten dit publiekelijk te maken. Ik ben het kotsbeu om dagelijks excuses naar bands te moeten maken dat De Azijnfabriek niet wil uitbetalen. Helaas kunnen Heuy en ikzelf helemaal niks doen om die betalingen gedaan te krijgen aangezien er maar 1 man is die dat kan....en dat gewoonweg niet doet. Dit hele gezeik heeft mij veel stress opgeleverd en ik wil niet langer de zaal een hand boven het hoofd houden. Zij hebben de boel grondig verneukt en ik distantieer mij dan ook volledig van wat er verder nog plaatsvind hier. Ik blijf wel vechten totdat Urgehal, Taake, The Oath, Gjenferdsel en Heuy hun geld hebben maar dat is ook het enige wat ik nog doe.

Dit gezeik heeft mij zelfs zoveel energie gekost dat ik totaal geen zin meer heb om door te gaan met boekingen/festivals en bij deze trek ik me dan ook verder volledig terug uit H&H Agency en alles wat daarmee gepaart ging.

Buiten het feit dat deze post veel gal spugen is van mijn kant hoop ik ook dat andere bands lering trekken hieruit en voorzichtig zijn met optredens te doen hier in Roermond in De Azijnfabriek. Houd er rekening mee dat jullie niet worden uitbetaald omdat er geen geld is!!

Het is jammer dat het zo heeft moeten lopen maar het begon tijd te worden dat de waarheid eens naar buiten komt.


Voor zover je het nog niet gedaan hebt, kan je proberen om dat geld via de juridische weg terug te krijgen? Misschien kan je het via de media gaan spelen. Dat werkt vaak heilzaam..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-05-2009 12:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Aktueel, Nieuwe Revu, Telegraaf...
Vast wel ergens een reporter die lastig wil zijn.

Succes!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 08-05-2009 12:47 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ik zou sowieso beginnen met per band rekeningen op te sturen met een rente van 2% per maand. Verder lijkt me een brief op poten naar de verantwoordelijke wethouder een suggestie...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 08-05-2009 12:52 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Wederom is aangekondigd dat de Azijnfabriek gaat sluiten. (Bron: 3VOOR12 LIMBURG)

'Nieuw poppodium in Roermond vervangt Azijnfabriek'

Wethouder Kemp: “Er is straks maar één poppodium in Roermond”

Programmeur Bol: "Gezien het slechte imago van de Azijnfabriek in Roermond is het verstandiger om een nieuwe naam te kiezen"

Zie:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41763824

Sterkte Hub & Heuy! Laten we gauw es een biertje drinken.



Bla


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 08-05-2009 12:56 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Als er sprake is van een faillissement en je wilt nog geld terug gaan eisen, dan wens ik je veel succes. Doorgaans krijgen instanties als de Belastingdienst, UWV en banken voorrang boven "normale" schuldeisers..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-05-2009 13:16 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 mei 2009 12:56 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Als er sprake is van een faillissement en je wilt nog geld terug gaan eisen, dan wens ik je veel succes. Doorgaans krijgen instanties als de Belastingdienst, UWV en banken voorrang boven "normale" schuldeisers..


Daar is niets "doorgaans" aan, rangorde van schuldeisers bij faillissement is wettelijk geregeld. Belasting en hypothecaire schulden hebben dan idd voorrang. Ben bang dat de heren idd maar een percentage zullen terug krijgen als concurrerende crediteuren.



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 08-05-2009 13:22 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 13:16 schreef chriz het volgende:
Daar is niets "doorgaans" aan, rangorde van schuldeisers bij faillissement is wettelijk geregeld. Belasting en hypothecaire schulden hebben dan idd voorrang. Ben bang dat de heren idd maar een percentage zullen terug krijgen als concurrerende crediteuren.


Als er bij de organisatie van de Azijnfabriek niks te halen valt, kan je dan als schuldeiser een claim leggen bij de wethouder van Roermond die politiek verantwoordelijk is voor jeugdcentra e.d?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-05-2009 13:26 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 mei 2009 13:22 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Als er bij de organisatie van de Azijnfabriek niks te halen valt, kan je dan als schuldeiser een claim leggen bij de wethouder van Roermond die politiek verantwoordelijk is voor jeugdcentra e.d?


Lijkt me onwaarschijnlijk. Azijnfabriek zal subsidie ontvangen, maar als aparte organisatie werken.

Als ze direct als onderdeel van de gemeente werken zal dat anders zijn.



Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 08-05-2009 13:34 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Erg jammer om te lezen! Azijnfabriek is een erg toffe zaal, ook om te spelen. Ook erg jammer dat H&H agency hieronder lijdt.

Hub, misschien een rare vraag, maar hoe kan het dat wij en bv. Skyforger wel ons geld kregen, en ook op H&H fest en andere bands niet? (niet om jou aan te vallen he, ga ervan uit dat dat duidelijk is)


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 08-05-2009 15:10 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Triest dit, heel erg triest !!!

H&H héél veel sterkte gewenst !



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2009 15:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wat een boefjes.


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-05-2009 22:00 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Erg jammer vind ik dit. Ik kwam altijd met veel plezier in de Azijnfabriek. Maar misschien nog erger is wel dat H&H agency hieronder lijdt. Net nu er grote plannen waren zoals een open air H&H. Sterkte en ik hoop dat je snel weer je zin terug krijgt om weer vette bands naar het zuiden te halen!



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-05-2009 11:29 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Hier hebben lui ooit bij de plaatselijke popcollectief gewoon apparatuur in beslag genomen. Ze kregen nog enkele honderden guldens en zijn naar het kantoor gegaan en voor de ogen van het personeel gewoon de kopieerapparaat en pc's opgepakt en meegenomen. Voor het achter in de auto stond hadden ze zwart op wit dat het betaald zou worden.

En wat je hier doet. Breng het in de openbaarheid. Er is idd altijd wel een journalist te vinden. Ook gingen we geplande bands mailen met de waarschuwing dat ze zich vooruit moeten laten betalen. Daarna begon men wel te veranderen. Maar het neemt niet weg dat ik ze nog steeds wantrouw.


Een kleine snol zit zo vol.


smeerik
Usericon van smeerik
Posted 09-05-2009 11:42 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

quote:
Op 8 mei 2009 11:48 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Voor zover je het nog niet gedaan hebt, kan je proberen om dat geld via de juridische weg terug te krijgen? Misschien kan je het via de media gaan spelen. Dat werkt vaak heilzaam..



Is de Azijnfabriek een gemeente pand? en krijgt/kregen ze subsidie?
Dan kun je de gemeente benaderen over de geld kwestie.

Media vind ik ook wel een goed idee.

[Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 09-05-2009 11:43]


darktime fairytales
Events in Darkness
Usericon van darktime fairytales
Posted 11-05-2009 8:26 by darktime fairytales Wijzig reactieProfiel van darktime fairytalesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/darktime_fairytales

Dit is echt naatje!
Ik oganiseer ook het een en ander, als ons poppodium met dit soort grappen zou beginnen, dan zou ik ook teleurgesteld zijn!!!
Mischien dat je wat nieuws op je pad tegenkomt! Je bent er op dit moment klaar mee, maar mischien kruipt over een paar maanden het bloed wwar het niet heen kan.
Anyway succes met alles rond krijgen voor de bands!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2009 11:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De bands hebben toch een contract ondertekent met De Azijnfabriek? Dan zou ik idd de juridische hoek in duiken of daar iig stevig mee dreigen.

Verder jammer dat je door 1 zaal je zin in organiseren laat vergallen. Er zijn zalen zat in het land die wel hun zaakjes in orde hebben.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-05-2009 0:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-05-2009 0:24 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 0:24 schreef Judge M. het volgende:
Gaat dit nog door: http://www.lordsofmetal.nl/concertdetails.php?id=8998 ?


Precies de vraag die ik wou stellen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-05-2009 0:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dat was ernstig gezellig 2 jaar geleden



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-05-2009 0:27 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hmm, toen was ik ook daar inderdaad

Als het doorgaat ben ik er woensdag ook weer.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 18-05-2009 1:29 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Wat een klotezooi zeg. Hub en Heuy, veel sterkte. Maar ik denk dat jullie het heel zwaar krijgen. Als de Azijn failliet verklaard wordt, kun je fluiten naar je geld. Nogmaals sterkte, want jullie organisatie is super.




attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 18-05-2009 10:52 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 0:27 schreef 6sic6 het volgende:
Hmm, toen was ik ook daar inderdaad

Als het doorgaat ben ik er woensdag ook weer.


De Azijnfabriek rept er zelf niet meer over in zijn/haar agenda.....


10.10.1942 - 20.11.2011


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 18-05-2009 12:02 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Klote zeg! Ik hoop dat jullie je geld nog terugkijken voor de zaal volledig op de fles gaat.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-05-2009 12:07 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Jezus wat een gedoe. Sterkte H&H


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-05-2009 12:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ja kutzooi! +666
Succes ermee.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen