De ouwe lullen onder ons, hebben de 5 of zelfs de 6 nummers op vinyl, nu is de plaat ook uit op cd en ik moet zeggen: DE PLAAT IS HARD!
De plaat begint wat vreemd, tijdens het nummer Disciples of the wrath (waar zit het REC. knopje haha).Daarna gaat het helemaal los, Fuck The Rain Come on!
Ik was er als klein menneke bij, een van mijn eerste metalen concerten en ik vond het toen bruut en gevaarlijk. Mijn moeder stond met een paraplu en een glimlach te kijken naar de vele duitsers en headbangende spijkerjasjes. Testament was het hardste wat ooit in Eindhoven in de open lucht te zien was. DEMONISCH stond in de krant..
De linernotes zijn super om te lezen, ik moest bijna een traantje weg pinken, de goeie ouwe tijd witte nie!
Kwaliteit van de opnamens zijn geweldig, en de hele plaat ademt de sfeer van die dag.
Voor de jonge kids onder ons, als je Testament niet kent, downloaden dit album, dan heb je in iedergeval alle klassiekers binnen. Voor mij betekende deze plaat samen met slayer en maiden mijn vuurdoop in het metalen wereldje, alleen Sacred Reich's DOA opnamens kunnen mijn hartje harder laten kloppen..
Godverdomme!
[Dit bericht is gewijzigd door sander@dynamo op 08-05-2009 12:00]