IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Testament live in Eindhoven '97
sander@dynamo
Usericon van sander@dynamo
Posted 08-05-2009 11:59 by sander@dynamo Wijzig reactieProfiel van sander@dynamoQuote dit bericht

De ouwe lullen onder ons, hebben de 5 of zelfs de 6 nummers op vinyl, nu is de plaat ook uit op cd en ik moet zeggen: DE PLAAT IS HARD!

De plaat begint wat vreemd, tijdens het nummer Disciples of the wrath (waar zit het REC. knopje haha).Daarna gaat het helemaal los, Fuck The Rain Come on!
Ik was er als klein menneke bij, een van mijn eerste metalen concerten en ik vond het toen bruut en gevaarlijk. Mijn moeder stond met een paraplu en een glimlach te kijken naar de vele duitsers en headbangende spijkerjasjes. Testament was het hardste wat ooit in Eindhoven in de open lucht te zien was. DEMONISCH stond in de krant..

De linernotes zijn super om te lezen, ik moest bijna een traantje weg pinken, de goeie ouwe tijd witte nie!
Kwaliteit van de opnamens zijn geweldig, en de hele plaat ademt de sfeer van die dag.

Voor de jonge kids onder ons, als je Testament niet kent, downloaden dit album, dan heb je in iedergeval alle klassiekers binnen. Voor mij betekende deze plaat samen met slayer en maiden mijn vuurdoop in het metalen wereldje, alleen Sacred Reich's DOA opnamens kunnen mijn hartje harder laten kloppen..

Godverdomme!

[Dit bericht is gewijzigd door sander@dynamo op 08-05-2009 12:00]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-05-2009 12:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

'87 grapjas

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-05-2009 12:20 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Disciples of the WATCH.

Ah, mijn bootleg begint ook ergens tijdens Disciples, dus dat begin is nooit opgenomen.

Verder: inderdaad gave opnames, toen niet alleen wij, maar ook de mannen van Testament nog jong waren.

Bareuh...

sander@dynamo
Usericon van sander@dynamo
Posted 08-05-2009 12:35 by sander@dynamo Wijzig reactieProfiel van sander@dynamoQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2009 12:13 schreef Judge M. het volgende:
'87 grapjas

Haha, ik had je reactie eerder verwacht hehe...

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 08-05-2009 19:18 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Yep, vette plaat. Toen hadden ze er duidelijk zin in ! Dus, nu is hij op CD gezet ? Staat dat oude VARA logo er ook op ?

lampje

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com