|
Auteur: |
|
|
Voorverkoop start woensdag 26 augustus om 10.00 uur. Reserveren is vanaf dan mogelijk via onze website. Spreekt voor zich neem ik aan. |
|
Maar komt De Lain ook? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Daar zit Delain wel op te wachten denk ik |
|
Nou, laten we hopen dat de support act wel wat is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ach, da's echt balen dat ik dan op tour ben, anders was ik keihard loos gegaan in de pit |
|
quote: Met mij erbij. Kunnen we die tour niet afzeggen? Bruce Banner |
|
quote: Daar kom ik je dan wel tegen Maar jij gaat zeker in september lekker stilletjes van Delain genieten in een hoekje met de emo-meisjes En Lain, we cancellen die tour! De FARC heeft gisteren weer 8 soldaten in het grensgebied doodgemaakt en varkensgriep grijpt om zich heen. Ik stel voor dat we een vervangende tour beginnend in de Pluu Winsum via JC Blanco Emmen uiteindelijk naar JKC Nirwana Dronten doen. Kunnen we deze madness 11 september ook meemaken |
|
quote: Potverdrie! Ik ben het roerend met je eens! Bruce Banner |
|
quote:Oei. O. W. Wolf en emo's... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Concerten |