IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Necromaniac
R.
Usericon van R.
Posted 11-05-2009 18:04 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Een beschrijven van deze nu al legendarische band van de heren fluffy en necro:

"wij zijn NECROMANIAC wij zijn een underground black metal band zoals je op de foto ziet rechts necro links fluffy

we zijn op dit moment met z,n 3je op ut podium maar van onze nieuwe zanger infernal zijn nog geen foto,s online wij zijn een lekker satanistische black metal band zoals ut hoort dus wij hebbe schijt aan alles en iedereen en we spelen wat we wille
"

Ik zie een goede toekomst voor dit heerschap!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2009 18:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Hoe oud zijn die heren en hoe liep jij er op die leefyijd bij, Pandaemonaeon?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

R.
Usericon van R.
Posted 11-05-2009 18:29 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Toen ik hun leeftijd had liep ik met spandex broekjes en von shirts!

Ik snap sowieso niet waar jouw laffe stoot onder de gordel vandaan komt. Wat heeft mijn fysiek van 2001 hier nou mee te maken? Het feit dat ik als 15 jarige puber een poser 1ste klas was wilt toch niet zeggen dat ik 8 jaar later geen grapjes kan maken over dit onderwerp? Zie het als een lichte vorm van zelfspot.

Daarnaast, besnorde donquichot van de lage landen, ik vind Necromaniac oprecht gave muziek en ik wens ze een hele voorspoedige toekomst.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 11-05-2009 18:36]

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-05-2009 18:30 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Veelbelovende band!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-05-2009 18:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nightwish black metal

signature

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 11-05-2009 18:38 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

haha ja die stond al bij kutste band ontdekking

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com