|
Auteur: |
|
|
16 mei 2009 GUNZ N' ROZES Support act: Hermse House Band Terwijl Gunz N' Rozes aan het aanrommelen is met Chinese Democracy, Velvet Revolver aan het proberen is om een capabele zanger te vinden, hebben wij gewoon de creme de la creme van de Guns N' Roses tributes geboekt: Gunz N' Rozes! In het voorprogramma staat de Lottumse rock band Hermse House Band! Open: 20.00u / Aanvang: 21.00u / Entree: €7,- / Ben dabei: http://ojccanix.hyves.nl/events/3515202/GUNZ_N_ROZES/ OJC Canix / Broekhuizerweg 1 / 5973 NW Lottum / www.canix.nl --- AGENDA CANIX 16 mei - Gunz N' Rozes & Hermse House Band 24 mei - Canix Themepark Trip 31 mei - Idiot Night 6 juni - Busreis naar alternatieve discotheek Matrix 19 juni - Sonisphere Pre-Party (met live: Stratex & Cowboys From Hell) 20 juni - Busreis naar Sonisphere 23 juni - Busreis naar AC/DC (bus zit vol) 18 & 19 juli - Weistock Festival (met o.a. live: Municipal Waste, Mala Vita, Aux Raus enz.) 17 oktober - Plork En De Aannemers & Banana Pancakes [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 11-05-2009 19:02] |
|
quote:De Slash op die foto was eerst binnengehaald als Rhythm gitarist. Toen de andere Slash weg ging, kwam de voormalige Saxonite rhythm gitarist "terug" (Gunz was voorheen Saxonite en deed toen inderdaad Saxon coveren). Verder een andere Axl. Meer wijzigingen nog? |
|
quote: de enige die ik nog herken is henny... maar misschien ben ik scheel of heb ik alzheimer "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Tja dat kan goed, want op http://www.gunznrozes.nl/band.htm staan dan ook geen ex-bassisten. De andere posities zijn beduidend vaker wijzigingen op geweest |
|
quote: dat zal wel de verklaring zijn dan. wel weer een opluchting dat het niet aan mij ligt dan enne, slinger je msn eens aan? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
vooral de toetsenisten zo te zien... tis wel altijd feest met dit orkestje! |
|
quote:Ik dacht hetzelfde toen ik de foto bovenaan zag, herken alleen Henny. Destijds veel samen met deze band gespeeld, zeer ok www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Index / Concerten |