![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Nha succes ermee, gemiddelde opkomst in assen is lager dan het aantal muzikanten wat je laat spelen .. ![]() |
|
hm, op koninginenacht hadden we Vortex er staan met Gloria Victis als support... toen hadden we de tent goed vol zitten hoor!! ![]() Thrash Till Death ![]() |
|
Ja Koninginnenacht is er volk zat op pad, maar op een aparte avond vraag ik het me af .. Maar succes iig ![]() Hopelijk komen er meer en meer mensen en komt er ooit misschien de asser nacht van de doom ![]() ![]() |
|
De kans is redelijk groot dat ik hier wel aanwezig ben ![]() ![]() |
|
quote:Weer onder de vlag van ZM Presenteert doen en je hebt een gratis privéconcert ![]() ![]() ![]() |
|
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm Idee! ![]() |
|
jentje, de meeste was geen volk dat gewoon op stap was.. dat was heavy metal volk dat vanuit amsterdam, almere, groningen enz. kwam... ![]() Thrash Till Death ![]() |
|
hehe, dit weet ik nog wel, was inderdaad een gaaf feestje, zaal was compleet afgeladen, geen stap meer te zetten.. Heavy metal maniacs! ![]() |
|
Maar wat komt er eigenlijk? Want er hoort vast een flyer te staan in de openingspost maar daar is weinig van over ![]() |
|
Bestaat de kroeg überhaupt nog? Je moeder. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |