|
Auteur: |
|
|
Nha succes ermee, gemiddelde opkomst in assen is lager dan het aantal muzikanten wat je laat spelen .. |
|
hm, op koninginenacht hadden we Vortex er staan met Gloria Victis als support... toen hadden we de tent goed vol zitten hoor!! Thrash Till Death |
|
Ja Koninginnenacht is er volk zat op pad, maar op een aparte avond vraag ik het me af .. Maar succes iig Hopelijk komen er meer en meer mensen en komt er ooit misschien de asser nacht van de doom |
|
De kans is redelijk groot dat ik hier wel aanwezig ben |
|
quote:Weer onder de vlag van ZM Presenteert doen en je hebt een gratis privéconcert |
|
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm Idee! |
|
jentje, de meeste was geen volk dat gewoon op stap was.. dat was heavy metal volk dat vanuit amsterdam, almere, groningen enz. kwam... een goeie band met goeie publiciteit en een mooie datum.. dan wil het vaak wel he.. Thrash Till Death |
|
hehe, dit weet ik nog wel, was inderdaad een gaaf feestje, zaal was compleet afgeladen, geen stap meer te zetten.. Heavy metal maniacs! |
|
Maar wat komt er eigenlijk? Want er hoort vast een flyer te staan in de openingspost maar daar is weinig van over |
|
Bestaat de kroeg überhaupt nog? Je moeder. |
Index / Concerten |