|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: =) |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heb er zin an Por Vida |
|
Ja man, lekker biertjes doen, primaaa Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik kom alleen voor het bier Por Vida |
|
bikkel Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Morgen-avond arbeiten. =) |
|
Fuck de Appie! Hmm, jammer dan. Wij drinken je bier wel op Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat bedoel je met fuck de Appie Ik ben er toch Por Vida |
|
Bikkel: Een man met één teelbal. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 21-05-2009 23:09] Por Vida |
|
quote: Mijn bier.Tssk. Maarre jammer,je juicht te vroeg.Keek op het me rooster van een andere week. =) |
|
quote: Ik betwijfel het. |
|
Waarom? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja, waarom? Por Vida |
|
Pffff, de pens vol met macaroni! Tot zo ouwe draak! Heb ook nog ff een rokertje mee hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gast, moest jij nou werken vandaag? Zal wel wat stroef gaan vrees ik? Por Vida |
|
Idd, om 12 uur. Moet eerst een uurtje fietsen, dus dan is het alcohol er hopelijk uit. Heb gvd een harses als een aambeeld. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Muhahah, heb je nog wel een schone boxer aangedaan, of ben je met die biermoeft in bed gestapt? Por Vida |
|
Was een mooie avond. Bring on the Bloodshed vond ik toch wel de gaafste band! |
|
quote: Ik was vanmiddag nog even in Aalsmeer, alles was nog helemaal het zelfde.. |
|
quote: Gelukkig maar! Was gezellig heur. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik ben er niet meer voor terug gegaan.... Por Vida |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |