|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
- ZelThoR - chriz - Filth Lucre + eega + 2 - Vampire_girl the only pleasure is pain |
|
Ja, en laatste trein die kant op is al rond 10 uur helaasch. |
|
Daarom zou ik dan ook met de auto gaan Scheelt ook in de drank rekening op zo'n avond hehehe. |
|
Potv..speelt Arsis gewoon ook nog es.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, jammer dat het helemaal daar is. Heb eigenlijk nog best zin om dit te gaan checken. |
|
Ik begin dit nu ook ernstig te overwegen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zal eens kijken of ik woensdag ochetend vrij kan krijgen. Mocht ik gaan dan kun je uiteraard meerijden. |
|
Hej gezellig! Laat maar weten dan. Heb je trouwens nog SMS ontvangen met de tip over Sacrifice - The ones I condemn? Is alleen maar de vetste thrashplaat van dit jaar nl The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, wel ontvangen maar ik was de hele week van huis dus nog niks gedownload of zo. Laat nog wel weten wat ik er van vind. |
|
quote: Als de vorige keer Belphegor aangeeft hoe het deze keer wordt zou ik er maar bij zijn! Kun je mooi zien hoe chriz' neus vernietigd wordt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In dat geval moet ik dan misschien toch maar gaan. |
|
Hehe, ja Wel zeer obscuur en moeilijk te onderbouwen verband tussen die en komende avond, maar toch Zal het argument als het nieuwe Belphegor-concert nadert daar wat terechter inzetten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het verband: ik ben er weer? |
|
quote: Hehehehe, onder andere En weer black/death in het geval van Behemoth en massive pitbaarheid in het geval van DevilDriver. Gouden combo toch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gisteren Behemoth in België gezien. Alle andere bands (gelukkig) niet gezien. Het was teleurstellend. |
|
Voor morgenavond in Atak: Einde: uiterlijk 23:30 Speelvolgorde: Arsis, Scar Symmetry, Behemoth, DevilDriver Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
- ZelThoR - chriz - Filth Lucre + eega + 2 - Vampire_girl - 7th Fallen Angel & AngelOfDeath |
|
Begonnen |
|
Eigenlijk vond ik het ook helemaal niet boeiend genoeg om erheen te gaan |
|
Ik wel Nou ja, hoop voor de lui die er wel waren dat het leuk was. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-11-2009 18:32] Je moeder. |
|
Zo, dat was genieten! Eerste twee bands helaas niet gezien, maar Buhhumuh en DD waren zeer de moeite waard Vooral Buhhumuh, wat een geweldig gepose! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Buhuhmmuhuh was erg vet idd, doo-doo was ook leuk maar niet echt mijn muziek. |
|
De foto's staan online op www.metalshots.com Helaas alleen toegestaan de eerste 3 nummers te fotograferen zonder flits. Dus onmogelijk de moshpitactie er op te zetten. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |