|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is er al een tijdschema bekend betreft Vader & Marduk? |
|
Inderdaad? Wel erg veel zin in overigens. (of misschien solidair met MH aan de cola) |
|
Ik geloof dat Devious rond half zeven klaar is en de zaal voor de Vader en Marduk tour dan ook open gaat. |
|
Ook aanwezig. |
|
Nog steeds geen tijdschema voor Vader & Marduk bekend? |
|
De aanvangstijd is bekend Ik zal eens proberen te achterhalen wat het schema is, ik had in ieder geval al iets opgevangen over dat het redelijk op tijd voorbij is (rond 23:00) maar dat zal ik proberen te bevestigen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dank! |
|
Straks heen met MH: zin in! |
|
Oja dat was vanavond, kut! Against God and Government |
|
quote:Geen Rotzak dus? |
|
quote: Niet meer gelukt dus! Ik had het wel gekregen, maar zelf te laat gezien... Sorry! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-09-2009 9:41] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
Wow! Respect! |
|
In de Atak was het gisteren in ieder geval gezellig. The Ordher mocht de avond/middag aftrappen. De podium presentatie van deze Brazilianen was nogal tam en het publiek bleef er dan ook redelijk mak onder. De drummer is trouwens wel een losgeslagen beest. Gewoon geweldig om naar te kijken. Verder deed dit mij weinig eigenlijk. Fleshgod apocalypse deed het al een stuk beter. Al kwam hun technische death metal niet altijd even goed uit de verf omdat de lead gitarist mening solo en melodie verneukte. Jammer eigenlijk. Leuk dat je zulke technische muziek op cd zet maar dan moet je het live ook waar kunnen maken. Verder trouwens weinig te klagen want ik heb er wel van genoten. Zeker van de At the gates cover. Daarna kwam Vader als een dolgedraaide oorlogsmachine het podium op. De energie spatte er van af en het kwam allemaal enorm woest over. Ook hier was wel een minpuntje te vinden. De fonkelnieuwe band van Peter is duidelijk nog niet helemaal op elkaar ingespeeld. Dit werd vooral pijnlijk duidelijk tijdens Wings (een van mijn favoriete Vader nummers) waar de drummer het tempo veel te hoog had liggen. En toen...Marduk. HO-LY SHIT! Wat ongelovelijk gaaf! Ik heb echt met kippevel staan kijken. Wat een bizarre, zieke wervelwind van geweld zetten ze gisteren neer op het podium. De laatste keer dat ik ze zag speelden ze nogal veel langzame nummers maar deze nieuwe drummer blaast 80% van de show vol. Als een razende sneltrein raasde Marduk over Enschede. Voor mij het beste concert van dit jaar tot nu toe. En ik heb zelfs Metalhead22 gesproken en ik gok dat Silence (IS THE WEAPON YOU USED ON MEEEE!!!) naast hem stond. Dus mijn avond kon niet meer kapot. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Jaja, dat heb je goed geraden. Vreemd genoeg associëren wel meer mensen mijn nickname met een songtekst Verder, helaas! The Ordher en Fleshgod gemist. erg jammer, was vooral benieuwd naar die als tweede genoemde band. Vader vond ik juist tegenvallen. Ze speelde goed, ze hadden er zin in. Maar het was net alsof ik naar een cd luisterde, de sfeer ontbrak. En juist dát gene wat een concert bijzonder maakt ontbrak. Marduk daarentegen was weer gaaf. Genieten met deze band, dat blijkt maar weer. Ook zij hadden er zin in, en dat straalde ze uit. Ze kregen het publiek (en mij dus ook) veel meer mee dan Vader dat deed. Wel een leuke avond gehad, maar volgende keer vroeger aanwezig! |
|
quote: Oh, ik heb er nog wel een. "Silence...YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!" (Gates of Ishtar - The Silence) Ben je in het echt ook zo stil of was dat gisteren gewoon toeval. Je was al weer weg voordat ik me kon voorstellen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Lag het trouwens aan mijn oordoppen of miste bij Vader echt een groot deel van de lage tonen in de muziek? Ik vond het zo ontzettend tam klinken allemaal. |
|
was het wat mij betreft ook, vond vader behoorlijk tegenvallen. ik snap dan ook niet dat iemand een dolgedraaide woeste oorlogsmachine gezien heeft, want die makker zat slechts wat te klagen dat het zondagavond was en dat niemand er zin in had. hele tamme show van vader, wat gelukkig dubbel en dwars goedgemaakt werd door marduk |
|
quote:+1 Leuk u weer gesproken te hebben overigens @ XnegX: Niet altijd zo stil heur, zal de volgende keer wat beleefder/spraakzamer wezen |
|
quote: Ahhh, dan heb ik jou ook gezien, denk ik... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ah, ``The sound of Silence'' |
|
Het was best gezellie!! Fleshgod was ook lekker om naar te luisteren, heb meteen de cd gekocht... the only pleasure is pain |
|
quote: Klopt. Daarnaast hoorde ik de snare niet, voor tijdens de, niet altijd even strakke, blastbeats. Ik vond Vader juist wat tegenvallen. "Het" was er gewoon niet. Volgende keer beter? Weer met volle teugen genoten van Marduk. Blijft heerlijk, dat tomeloze geweld en die grandioze roggelstrot van Mortuus. Nieuwe nummers kwamen goed uit de verf live (Into Utter Madness ) en kijken naar de heer Broddesson blijft voor mij een genot. Wat een beest ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |