|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar dan zonder Vader : "Dubbele teleurstelling; de poolse death-metal band Vader meldde dit weekend dat ze hun show in Heerlen moesten cancellen. En vervolgens ging er ook nog wat mis, want we dachten iedereen via deze handige mailinglist hiervan meteen als eerste in kennis gesteld te hebben. Mooi niet dus, zo ontdekte de Booch?-organisatie gisteravond pas. Nou ja, het is in elk geval een feit: Vader komt niet naar Nederland. Manager Mariusz van Massive Music meldde het tragische nieuws afgelopen weekend: door een programmeringsprobleem met het Summerbreeze Festival in het Duitse Dinkelbuhl zal Vader morgen, de 13e het optreden doen daar. Dat was eigenlijk de 15e gepland en daarnaast waren er video-opnamen gepland... en natuurlijk de show in Heerlen op de 16e. De problemen leidden tot het afzeggen van drie lokale shows en de gig in Heerlen. Tsja en nu zijn de Booch?-programmeurs druk in de weer om een vervangende act te boeken. Voor de liefhebber van zware metalen: we zoeken de vervanging in die richting uiteraard; we duikelen niet opeens naar de hiphop of rock; nee het blijft dark, death of trash metal op zondagmiddag op de Bongerd in Heerlen! Morgen willen we de boeking rond hebben, maar wie nog snel een goede suggestie wil doen: info@booch.nl www.booch.nl" Jammer... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Jammer voor degene die Vader wou zien(waaronder ikzelf), maar ik kon hier uiteindelijk toch niet bij zijn. |
|
Limburg ja...jammer dat we nog steeds aan Holland vastzitten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat is dat toch, dat moeilijke gedoe. Limburgers, friezen, zeeuwen... Verenigde staten van Nederland? Gaan we daar naar toe? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
beetje apart nukig volk allemaal Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Als men de geschiedenis bekijkt van de Verenigde Nederlanden bij de splitsing naar Nederland en België wilden zowel Nederland alsook België Limburg niet hebben. Vandaar dat besloten is Limburg gewoon op te splitsen en zowel Nl alsook B een gedeelte Limburg te geven. Eeuwig zonde Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik hoorde dat het gewoon een complot is van de heren van Retribution. Uit pure jaloezie hebben ze Vader gechanteerd en komen ze nu onder één of ander smoesje niet opdagen. Ik weet al wie er zondag op het podium zal staan. Het wordt totale C.H.A.O.S. |
|
Wordt tijd voor een nieuw land, namelijk Limboland. Premier hebben we al........Wilders. |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Mooi! Laat hem inderdaad maar daar Moet Kwelgeert alleen wel even emigreren maar dat zal hij er graag voor overhebben naar ik mag aannemen |
|
Gisteren nog even naar The Lucifer Principle gaan kijken. Was wel aardig maar uiteraard niet van 't caliber van Vader. Vraag me wel af wat zij gedaan zouden hebben als ze voor een legioen gillende tiener-emo's hadden gestaan. |
|
quote: Ik was er dus niet bij |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |