IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Gary Moore (ex. Thin Lizzy) naar HMH Amsterdam!
RocknRoller
Usericon van RocknRoller
Posted 14-05-2009 21:38 by RocknRoller Wijzig reactieProfiel van RocknRollerQuote dit bericht

Ik lees net dat Gary Moore, de gitaarkiller! Naar de HMH komt op 29 augustus.

Kaarten maar 39,- euro voorverkoop vanaf zaterdag via ticketservice en postkantoor..!

Ook Jan Akkerman treedt er op, in een rocksetting


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-05-2009 21:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gelukkig leg je in de topictitel even uit wie Gary Moore is.
Ik vroeg het me namelijk al af.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-05-2009 21:58 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oew, jan akkerman. Toch iets meer van de virtuoze.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-05-2009 21:58]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2009 22:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2009 21:58 schreef De Tegenpartij het volgende:
Oew, jan akkerman. Toch iets meer van de virtuoze.

Echt wel! En dan in zo'n setting, geniaal!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-05-2009 22:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Sjeez... Ik moest echt even nadenken...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2009 8:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2009 21:38 schreef RocknRoller het volgende:
Ik lees net dat Gary Moore, de gitaarkiller!HMH komt op 29 augustus.


Vanaf het moment dat hij van die slappe teringblues is gaan spelen ben ik Gary Moore gaan negeren.
Als hij belooft alleen materiaal van "victims of the future" (en nog wat andere oude krakers) te spelen sta ik vooraan.


RocknRoller
Usericon van RocknRoller
Posted 15-05-2009 9:39 by RocknRoller Wijzig reactieProfiel van RocknRollerQuote dit bericht

Je kan alles van Gary Moore zeggen, maar slappe blues zeker niet...! Hij rockt de pan uit, ik weet niet of je weleens een live show hebt gezien? Helemaal dit jaar, in Duitsland speeelde hij al een show waarbij de blues toch naar veel naar Metal toe ging! En dat willen we horen!

Albums van hem boeien me ook minder, maar live


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-05-2009 9:43 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Geef ik mijn geld liever uit aan bijvoorbeeld Zappa plays Zappa op 24 mei in de Oosterpoort.


Een kleine snol zit zo vol.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2009 9:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2009 9:43 schreef SkinPeeleR het volgende:
Geef ik mijn geld liever uit aan bijvoorbeeld Zappa plays Zappa op 24 mei in de Oosterpoort.

Nee. Zonder Frank vind ik dat niks. Als ze nou Achmed nog bij zich hadden, maar als ik nummers exact nagespeeld wil horen zet ik wel een cd op. Zonder de humor en droge presentatie mis ik teveel.
Met Gary daarentegen vind ik niks mis, en Jan Akkerman is helemaal een held. Als Thijs van Leer nu ook nog meedoet ga ik om. Opa Bakkebaard ftw!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-05-2009 15:36 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Hebben die twee nog steeds ruzie?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2009 15:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Laatste keer dat ik Akkerman sprak wel...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-05-2009 22:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, die thijs kan me toch van leer gaan!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen