![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Gelukkig leg je in de topictitel even uit wie Gary Moore is. Ik vroeg het me namelijk al af. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Oew, jan akkerman. Toch iets meer van de virtuoze. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-05-2009 21:58] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Echt wel! En dan in zo'n setting, geniaal! ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Sjeez... Ik moest echt even nadenken... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Vanaf het moment dat hij van die slappe teringblues is gaan spelen ben ik Gary Moore gaan negeren. Als hij belooft alleen materiaal van "victims of the future" (en nog wat andere oude krakers) te spelen sta ik vooraan. ![]() |
|
Je kan alles van Gary Moore zeggen, maar slappe blues zeker niet...! Hij rockt de pan uit, ik weet niet of je weleens een live show hebt gezien? Helemaal dit jaar, in Duitsland speeelde hij al een show waarbij de blues toch naar veel naar Metal toe ging! En dat willen we horen! Albums van hem boeien me ook minder, maar live ![]() ![]() |
|
Geef ik mijn geld liever uit aan bijvoorbeeld Zappa plays Zappa op 24 mei in de Oosterpoort. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Nee. Zonder Frank vind ik dat niks. Als ze nou Achmed nog bij zich hadden, maar als ik nummers exact nagespeeld wil horen zet ik wel een cd op. Zonder de humor en droge presentatie mis ik teveel. Met Gary daarentegen vind ik niks mis, en Jan Akkerman is helemaal een held. Als Thijs van Leer nu ook nog meedoet ga ik om. Opa Bakkebaard ftw! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hebben die twee nog steeds ruzie? ![]() |
|
Laatste keer dat ik Akkerman sprak wel... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ja, die thijs kan me toch van leer gaan! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |