|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver! Wat was Amorphis weer gaaf zeg! Meesterlijke band! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Al overheerste het drumwerk wel regelmatig te erg in de mix, ik had tijdens een aantal nummers toch wel echt moeite om de lead guitar nog te kunnen volgen. Desondanks vette avond. |
|
quote: Hele dikke +1! En wat is Amoral een dikke homoband tegenwoordig Before the Dawn was ook goed te doen. En m'n oren doen pijn. En dat komt niet eens van de muziek, hé Necrobert? spelfout weggehaald... |
|
quote:Haha! Ik presenteer u: Jappie Jeuzel! Ik zal 'm niet weer meenemen Maar Amorphis was tof ja! Wat een zanger ook Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
Geweldige spetterende show van Amorphis. Erg blij dat ik erbij was! |
|
quote: Zelfde hier. Zou eerste kiezen tussen Marduk en Amorphis, maar blij dat ik ze beide heb gezien. Allebei retevet! spelfout weggehaald... |
|
Had wel willen gaan alsnog, maar de ochtend liep op het werk niet zo best dus kapot toen ik thuis was. Jammer, mogen ze nog een keer komen Volgens mij heb ik een supergaaf concert gemist, verdeuriee |
|
quote: Zeker weten! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |