|
Auteur: |
|
|
Woensdag 4 november: NECKBREAKERS BALL TOUR: DEVILDRIVER - USA BEHEMOTH - POL SCAR SYMMETRY - SWE ARSIS - USA Romein - Leeuwarden Aanvang: 19.30 Ticket: 24,- Tickets binnen enkele dagen online verkrijgbaar via http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php |
|
Devildriver headliner? Faustian Spirit of the Earth |
|
Kun je iig op tijd met OV naar huis! |
|
Lekker bezig weer Wietse spelfout weggehaald... |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
netjes! |
|
God ver. =) |
|
Devildriver zal als laatste spelen, en het gebeuren zal zo rond 23.30 afgelopen zijn. Deuren gaan open om 19.00, eerste band (Arsis) 19.15. |
|
Naja, Behemoth al vaker gezien en DevilDriver boeit me niet zo. Volgende keer beter dan maar. spelfout weggehaald... |
|
nachtdienst? na afloop rechtsstreeks aan t werk dus You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Ja, was het maar waar. Om 9 uur moet ik al richting werk. spelfout weggehaald... |
|
das pech idd You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
A.s. woensdag alweer, er zullen nog genoeg kaarten aan de kassa van Romein beschikbaar zijn. Natuurlijk kan je ook nog tot 18.00 woensdagmiddag via de website van Romein kaarten bestellen, via ticketscript (selfprint tickets). |
|
Vanavond! |
|
Jammer dat ik door dat kut OV Arsis heb moeten missen, maar verder wat het vet gister! Alleen Devildriver vond ik nou niet bepaald speciaal ofzo..die werden er door Behemoth even hard uitgeheerscht! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 05-11-2009 10:53] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Index / Concerten |