|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
In Enschede gezien, was vermakelijk.. alleen wonderbaarlijk slecht drumwerk van Vader.. Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Mooi op tijd afgelopen dus, en het is ook niet eens zo gekke duur. Maar goed, ik ben van de partij. but i have promises to keep and miles to go before i sleep... |
|
Gaast ook weer paaldanse? |
|
quote: denk het wel even ja, ik bin de minste ook niet. en trouwens wat is er met dat consumentenbond boekje gebeurd??? but i have promises to keep and miles to go before i sleep... |
|
Vandaag On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
In Enschede ramde Marduk Vader er toch zeker wel uit. Vader leek een beetje futloos of zo, maar het publiek werkte dan ook niet echt mee, want dat zootje kwam bij Marduk pas een beetje los naar het scheen... |
|
quote: We gaan het zien! Straks alweer! Ik heb er zin in!! |
|
Net toch maar kaartje gekocht en we gaan zo de lange rit maken |
|
Och, het is maar 1,5 uur rijden vanaf Nijmegen. |
|
Maar even richting Ljouwert dan, ben toch wel verrast door de nieuwe marduk plaat. |
|
Vette avond hoor. Eerste band was wel vet. Gave drummer 2e band vond ik erg saai. Weer een standaard band. Vader heeft zijn tijd wel gehad. Ze hadden best succes hoor, maar ik mis veel. Het is op zijn retour. Marduk was zeer vet. Ik dacht dat ik ze toch wel vaak genoeg gezien had, maar het was super. Die zanger heeft ook een vette uitstraling. Met de belichting etc erbij, hadden ze een mooie sfeer. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Op het feit dat je Fleshgod Apocalypse standaard vindt na, kan ik het hierin vinden. (Zag het in 013 en Fleshgod viel me wat tegen [lead gitaar was niet bepaald smooth..] Doch, standaard beuken die bands alleen door en Fleshgod neemt wat meer gas terug) |
|
Toch nog maar gegaan, en ik had het naderhand niet willen missen. Eerste twee bands gemist overigens, net op tijd voor Vader binnen. En dat was best goed, maar Marduk beukte echt wel alles tot bloedpoeder, gogverdomme, wat een vette zooi! Nieuw plaatje ook meteen maar gekocht. spelfout weggehaald... |
|
Bijna treurig hoe hard Vader eruit gespeeld werd door Marduk. The Ordher heb ik gemist, Fleshgod Apocalypse was geen donder aan. Prima zondagje zo! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ok ik verbeter mezelf,... het kwam op me over als een standaard band. Het pakte me niet, en het kon me niet boeien. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vader was gaver dan in Enschede, leken er meer zin in te hebben nu, maar werden idd wederom keihard weggerost door Marduk! Wat was dat weer gaaf, zeg! |
|
Gemist godver Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Net zo lang gereden als dat we daar waren maar was de moeite waard! 1e band was een goede opwarmer, wat een drummer! 2e band was aardig, maar ook niet meer dan dat. Vader was erg gaaf, en Marduk ook maar dat ging me toch al vrij snel vervelen. Waarschijnlijk omdat ik gewoon niet zo bekend met ze ben. Leuke zaal ook, maar doe iets aan die vloer. 1 biertje en het is een schaatsbaan . |
|
Is toch juist mooi als iedereen op z'n bek gaat. |
|
quote: En de partysnacks? |
|
quote: Hehe, hij is vrij recentelijk gelakt, over een tijdje is dat er wel weer af. |
|
quote: Volgens mij is die lak nog niet droog hoor, om de 5 seconden moet je verstappen, anders plak je vast. spelfout weggehaald... |
|
Hehe ja, viel mij ook al op. Krijg je er gratis bij! |
|
Was een mooi feestje Boeke, Vader is ook echt niet meer wat het geweest is. Marduk was echt heel goed bezig vond ik. but i have promises to keep and miles to go before i sleep... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |