|
Auteur: |
|
|
ja, in de aardschok, ja... |
|
Boeiuh! als het jouw stijl muziek is dan moet je het maar eens checken, anders gewoon lekker niet. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-03-2002 0:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hebben die niet een split-cd gemaakt met een andere band waarvan ik nu ff de naam niet meer weet? Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Het is gewoon tegek als je in de Aardschok 97 punten haal, of het nou een slecht of goed blad vind. Het houd zeker in dat je optredens krijg, en daar gaat het om!!! verder hou ik niet zo van die muziek, maar succes! |
|
hardcore .... dus gerenceerd door onno "ik geef altijd boven de 95 punten" cromag. |
|
Toch maar es luisteren in de nieuwe revu van 'n weekje of 2 geleden kwamen ze er ook goed vanaf, en de revu, heeft meestal gelijk over cd's. |
|
wtf is emohardcore ??? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Je zit er met 1 opmerking 2 keer naast; 1. Onno Cromagnon is oldschool NY & metalcore. 2. De cd is gerecenseerd door Rene Vanes Aan de andere kant is hij idd vrij scheutig met cijfers als het z'n favo smaak is. Je hebt dus 1-2 op jezelf verloren Azagthoth: Deze band is -quote-:"...zoals de nieuwe revu en free magazine schreven...scream a la Cradle of filth and rocky als And you will know us by the trail of dead, spanning als Low en riffs a la Earth crisis!!" [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-03-2002 17:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gister gezien in de Plankier in Leeuwarden. Wat een geweldig intense band dit! Behoorlijk in de heer, maar de muziek is echt geniaal! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Christelijke band toch? Heeft ook ooit op de EO-jongerendag gespeeld Waag eens een dansje! |
|
Christelijk met een Cradle scream? *gilt "Jezuuuuuuuuuuuuuuussssss!!"* Zenial |
|
quote: Volgens mij is dat moeilijk kijken en op een semi-rustig stukje in het nummer zingen alsof je nodig moet schijten. Op de zware stukken word dan (ge)schreeuwd/grunt/krijst. Een kleine snol zit zo vol. |
|
http://www.xs4all.nl/~sallies/sf1044-03.MP3 The Spirit That Guides Us - Real Life Motion Picture mp3 Luister nou eerst maar eens. Dit heeft niks met Cradle te maken. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vanavond ook in Arnhem te bekijken btw. Voor de liefhebbers. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ...en je wordt er ook nog bedroefd van omdat het zo geforceerd gebracht wordt. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Zeurpiet. TSTGU heeft nu net weer een briljante plaat gemaakt, North And South heet ie. Liefhebbers van de betere indierock/emocore mogen nu in looppas naar hun platenboeren rennen. Wat mij betreft plaat van het jaar. |
|
nieuwe plaat is net uit innocent blood. Je kunt vanalles van ze vinden maar orgineel zijn ze wel. Ik moet altijd erg wennen aan de nummers, het laat zich niet makkelijk wegluisteren. |
|
Toch heeft het wel wat. Ik moest alleen wel wennen aan de schreeuwvocalen. Toffe band wel. |
Index / Muziek algemeen |