|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Grote kans dat ik mijn tedere ziel weer laat bevuilen door de vuige riffjes van TDB. |
|
Aanwezig Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Ik ook |
|
hier kom ik ook even kijken niet hier, wel daar |
|
Ze ze volgende maand sowieso met pentagram, dus laat het deze keer schieten. |
|
Aanwezig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Afwezig! Zit in LWD bij Borknagar en dergelijke... |
|
Ja, jammer dat het tegelijk is. |
|
als ik er ben kom ik fur n0x IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Waarschijnlijk ben ik er ook. Jammer van <code> dan. Keuzes, keuzes... |
|
Heel jammer ja dat het gelijk met Solstafir in Lwrdn valt. Denk dat ik een luie doos ga zijn en 'gewoon' naar de Vera ga vrijdag Solstafir komt vast ook nog wel eens in Vera ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: +2 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Dat laaste waag ik te betwijfelen, laat staan dat Code en Borknagar weer in de buurt gaan komen. Dus HUP naar Leeuwarden, luie doos! Devil's Blood komt wel weer 's Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hell yeah.. ik heb er zin an... Afterparty bij de Roskam in Buitenpost! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
sowieso |
|
hard! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
aanwezig trouwens |
|
aight! mooi zo! kom je eerst bij ons indrinken of zien we je op het station? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: +1. TDB is niet zo mijn kopje thee, maar die durf ik wel te trotseren voor Nox. Edit: kut, Nox speelt al vrij vroeg, dat wordt 'm dus niet. Damn. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 23-09-2009 13:07] Verrassend triviaal |
|
quote: Grrrr.....ga ik weer twijfelen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:heel goed...heel goed Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tja, ik ben niet geheel objectief natuurlijk, maar The Devils Blood en NOX kan je toch op iedere straathoek in NL bijna zien? Als ik de concertagenda van TDB zie dan staan ze VEEL. Dat kan je niet zeggen van acts als Borknagar/Solstafir/Code/SOTM. TDB is een vette band, maar die kan ik nog vaak genoeg zien. |
|
Daar heb je natuurlijk compleet gelijk in Deathwish, maar als ik eerlijk ben, boeien de bands in de Romein mij niet enorm en weet ik dat we een gave en vooral gezellige avond gaan beleven in Grunn Ik sla deze keer de Romein even over Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Lol... dat heb ik nu juist weer met VERA. Sowieso vind ik weinig boeiends meer in Vera staan tegenwoordig eigenlijk. |
|
Jedem des Seinen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |