|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: argh, dat haat ik dus!!! bij mij doettie het nog niet, maar als er spyware inzit, haak ik af? adware vind dus nix??? Oud Vuil. |
|
D'r zit een stomme homo- dan wel heterosexuele gorilla in (hangt van je geslacht af) die je graag wil knuffelen, maar die kan je zelf weghalen. That's it. |
|
quote: oh ja die bonzi die ben ik wel eens eerder tegen gekomen na iets geïnstalleerd te hebben, heb joe trouwens heel errug of topic het hoesje van havohej-dethrone the son of gOD??? Oud Vuil. |
|
quote: Sorry, nee die heb ik niet op een fatsoenlijk printbaar formaat. digitale blije blauwe kutgorilla's --> OVENS [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-05-2002 12:31] |
|
ach, donkey kong ruled al wel een tijdje, maar een versie met ovens, hoewel, ietwat weird op 5mei, onee, 6 mei inmiddels Oud Vuil. |
|
quote: Nu is het toch echt 5 mei hoor kerel |
|
quote: nee, nee beste dwaallicht. Gorilla's zijn beschermde diersoorten die helaas op de rand van uitsterven staan door debiele stropers en ongebreidelde kap van het regenwoud. mensheid -->ovens = ja goril'la's -->ovens = nee |
|
quote: Yup. Een questie van java script en scripting in je browser preferences aanzetten. Dan werkt het weer als vanouds. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, ik heb de post in kwestie even aangepast |
|
quote: hmmz, dat staat wel aan, ik heb het zowel met Netscape als met Explorer. Opera heb ik nog niet geprobeerd, het downen van Opera staat nog op m'n to-do lijstje... |
|
quote: Niet miepen, nu doen, http://www.opera.com, paar keer klikken en klaar, Opera werkt echt heerlijk ende fijn! ... Hmmm ik ga maar eens wat biertjes bevrijden, daar is het tenslotte de dag voor vandaag. |
|
hrm.. door dat verschikkelijke AudioGalaxy zit mijn harddisk nu overvol met allemaal goede muziek "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hallo, grote boze eigenaar(MBMarduk). Opletten jongen, ik wil ook in de groep. |
|
quote: Haha, je gelooft het nooit, ik wilde net gaan zoeken waar ik 'm zou kunnen downloaden (had je reply nog niet eens gelezen) toen mijn monitor doorbrandde! Ik zit nu achter een IIyama vissenkom op 1024 * 768, maar het is tenminste iets, nog mazzel dat m'n broer net in de buurt was en deze bij zich had. Sodemieters zeg, ik ben zeer ontstemd... Maar goed, Opera zei je he. OK Opera. Met Opera zie ik die hele akelige sateliet-icoontjes niet! Iig werkt het met Opera ook niet. GRMBL... ^%*&^** [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 05-05-2002 20:02] |
|
Yessss het waren de cookies. Aangezien suiker niet zo goed voor mij is blok ik de meeste cookies. Blijkbaar kun je niet meer ingelogd blijven zonder cookie en kon dat eerst wel. Jammer dat ik nou cookies krijg, maar iig werkt het weer! En Opera HEERST! |
|
Arrgh... idioten .. Kwam net op audiogalaxy tijdens mijn speurtoch naar de Ulver/Mysticum split EP mp3's de naam PLANET SATAN tegen.. Aangezien dit de titel van Mysticums eerstvolgende cd (mocht die ooit nog komen..) is , die ze al een jaar of 3 tot 5 terug hebben aangekondigt.. DOWNLOADEN.. Maarja.. bleek dus nix te zijn.. iemand vond het grappig om Britney Spears onder de naam Mysticum - Planet Satan .mp3 te zetten.. |
|
dood aan mensen die moedwillig verkeerde filenames neerzetten |
|
quote: En daar sluit ik mij volledig bij aan. Stelletje tuig. |
|
ik heb het gelukkig nog niet zo vaak meegemaakt "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
voor de geïnteresseerden: onze volledige nieuwe cd staat op audiogalaxy: dus gewoon Axamenta intikken en ge zijt vertrokken: der zitten ook nrs van de demo bij dus beware als er iets is van mindere kwaliteit dan zijt ge naar een demonr aan het luisteren he! [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 04-06-2002 22:17] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Heb ik al eens gedaan, alles is idd te vinden, maar voor mij is dat toch nutteloos, ik heb jullie twee cd's toch orrigineel en ze zijn goed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Audiogalaxy , maar inderdaad veel mensen die de verkeerde titel bij een lied zetten Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik vind Audio Galaxy ook best wel fijn en gebruik t ook wel vaak, samen met WinMX, Kazaa vind ik zwaar kut, ik heb bijna nooit porblemen met AG en laatst had ik 2 cd's, binnen 20 min volledig binnen M'n cd collectie is aardig gegroeid ook vanwege dit soort programma's |
|
Correctie, je MP3 collectie. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |