|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Sander toch! |
|
Alweer Sworn Enemy? Moet zeker nog iets tofs bijkomen wil ik hierbij aanwezig zijn. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Is Sworn Enemy daar de huisband ofzo? Maar goed het blijft gaaf! Van mij mag die Hell On Earth tour wel weer in Doornroosje komen zoals 2 jaar geleden! |
|
I'm there! Ik heb Earth Crisis nog op mijn verlanglijst staan. Por Vida |
|
Doet deze tour alleen Eindhoven aan binnen de Nederlandse grenzen? |
|
quote: Yep 1 show |
|
Melkweg dus, aanstaande zondag. Nog meer lui aanwezig? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: quote: quote: |
|
quote: Had gewild,maar ga naar Eindhoven,ook party,party!! =) |
|
quote: Allebei dus Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ah beter. Ik ben er niet bij want ik ben zondag ook in Eindhoven. |
|
quote: Jammer, hadden we ff kunnen beesten in A'dam Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Waking the Cadaver? Er waren in mei wat tours geboekt met WtC in het voorprogramma van Sworn Enemy, maar op de myspace van de band stond er dat het om een fout ging, en dat ze nooit een tour bevestigd hadden. Eigenlijk zou ik puur voor die band al afzakken naar Eindhoven, maar goed I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Komt vast goed, ik ben daar volgende week zondag bij Death Before Dishonor! |
|
quote: In de Winston, ok dan! Daar ben ik ook, gezellig! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Damn dat is ook volgende week alweer.... Hell On Earth sla ik trouwens over. |
|
Grafzooi, afgelast! Wegens technische problemen http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=1&offset=0&artikelid=146382&disciplineid=muziek&agendaitemid=146378 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Tering.Da's ruk. =) |
|
quote:En alle andere shows in de Melkweg gaan wel door. Ik snap er even geen snars van |
|
Wat een GRAFZOOI! Por Vida |
|
slechte voorverkoop dus... |
|
Denk 't ook. Dan maar wachten tot 20 september Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ook Eindhoven is afgelast....godgloeiende Por Vida |
|
Hoorde ook niet al te beste verhalen over de zalen in het buitenland from the road... bummer! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 15-09-2009 21:53] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
De voorverkoop was ruk, niet raar met zo'n magere line-up. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gefaald in zo'n geval |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |