|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 23 Mei Bands: Xerpentor + Traktor + Rotten XERPENTOR - 'old school death metal' Met invloeden van bands als Bolt Thrower, Deicide, Massacre en Malevolent Creation. Voor meer info en mp3's kun je surfen naar: www.myspace.com/xerpentor TRAKTOR - 'technical groove death metal' Met invloeden zoals Slayer, Meshuggah, Killswitch Engage en Mastodon. Voor meer info en mp3's kun je surfen naar: www.myspace.com/traktormetal ROTTEN - 'twisted grooving death metal Met invloeden van bands als Six Feet Under, Trouble, Paths of Possession en Jungle Rot. Voor meer info en mp3's kun je surfen naar: www.myspace.com/rottenonline Deur Open:21:00 Deur Dicht:01:00 Entree Gonzer:€ 5,00 Entree Niet Gonzer:€ 7,00 |
|
|
|
Rotten zag ik onlangs in rotterdam. Dat vond ik erg goed! ga dat dus zien! |
|
Even een belofte inlossen bij Snaack. Heb jullie myspace beluisterd, fijn stukje muziek |
|
Hier heb ik Snaack voor het eerst de hand geschud, weet Snaack vast niet meer Maar hij heeft tot zondag om in zijn geheugen te graven |
|
Godver. Ik dacht... hey leuk, Traktor bestaat nog |
|
Ha, ik was hier ook! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Zit je eigenlijk nog in een band? |
|
quote: Jazeker en dat zal ook wel nooit stoppen. Ik heb sinds kort een sludge/ doombandje bij elkaar waar ik in drum. Instrumentale impro shizzles met een bassist/ analoge synth tovenaar en een gitarist. Misschien dat we later dit jaar iets uit gaan brengen, ff kijken hoe het loopt. En ik ben zelf met een project bezig, een soort liefdesbaby van Crowbar en Kyuss. Nu druk materiaal aan het schrijven. Ik wil graag zelf alles doen. Nu kan ik alleen niet zingen dus misschien zoek ik daar iemand voor. |
|
quote: De almachtige Kirk is anders ook geen nachtegaaltje. Onderschat jezelf niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: True, maar hij is in ieder geval Amerikaan. Ik klink als een bezopen Rotterdammer die Engels probeert te spreken. |
|
quote: Ah, lekker bezig dus! |
Index / Concerten |