IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 23 Mei Xerpentor, Rotten en Traktor in de Gonz te Gouda
putridhate
Usericon van putridhate
Posted 19-05-2009 12:00 by putridhate Wijzig reactieProfiel van putridhateQuote dit berichthttp://www.xerpentor.nl

Zaterdag 23 Mei

Bands: Xerpentor + Traktor + Rotten

XERPENTOR - 'old school death metal'
Met invloeden van bands als Bolt Thrower, Deicide, Massacre en Malevolent Creation.
Voor meer info en mp3's kun je surfen naar:
www.myspace.com/xerpentor


TRAKTOR - 'technical groove death metal'
Met invloeden zoals Slayer, Meshuggah, Killswitch Engage en Mastodon.
Voor meer info en mp3's kun je surfen naar:
www.myspace.com/traktormetal


ROTTEN - 'twisted grooving death metal
Met invloeden van bands als Six Feet Under, Trouble, Paths of Possession en Jungle Rot.
Voor meer info en mp3's kun je surfen naar:
www.myspace.com/rottenonline

Deur Open:21:00
Deur Dicht:01:00
Entree Gonzer:€ 5,00
Entree Niet Gonzer:€ 7,00


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-05-2009 18:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2009 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Rotten zag ik onlangs in rotterdam. Dat vond ik erg goed! ga dat dus zien!


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 05-06-2009 13:48 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Even een belofte inlossen bij Snaack.

Heb jullie myspace beluisterd, fijn stukje muziek


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 25-02-2022 10:12 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Hier heb ik Snaack voor het eerst de hand geschud, weet Snaack vast niet meer Maar hij heeft tot zondag om in zijn geheugen te graven


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-02-2022 21:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Godver. Ik dacht... hey leuk, Traktor bestaat nog


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-02-2022 23:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2022 10:12 schreef BongoBongo het volgende:
Hier heb ik Snaack voor het eerst de hand geschud, weet Snaack vast niet meer Maar hij heeft tot zondag om in zijn geheugen te graven




Ik heb over het algemeen een erg goed geheugen maar dat weet ik echt niet meer. Deze show kan ik me ook slechts vagelijk herinneren. Maar dat komt vast door de vele drank, coke en strippers, alles werd een grote blur op een gegeven moment.

Ik dacht in eerste instantie toen dit topic weer bovenaan de active topics verscheen dat er een andere Traktor in de Gonz staat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-02-2022 10:31 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ha, ik was hier ook!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-02-2022 21:12 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2022 23:50 schreef Snaack het volgende:


Ik heb over het algemeen een erg goed geheugen maar dat weet ik echt niet meer. Deze show kan ik me ook slechts vagelijk herinneren. Maar dat komt vast door de vele drank, coke en strippers, alles werd een grote blur op een gegeven moment.

Ik dacht in eerste instantie toen dit topic weer bovenaan de active topics verscheen dat er een andere Traktor in de Gonz staat.


Zit je eigenlijk nog in een band?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2022 9:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2022 21:12 schreef MetalJan het volgende:
Zit je eigenlijk nog in een band?


Jazeker en dat zal ook wel nooit stoppen.

Ik heb sinds kort een sludge/ doombandje bij elkaar waar ik in drum. Instrumentale impro shizzles met een bassist/ analoge synth tovenaar en een gitarist. Misschien dat we later dit jaar iets uit gaan brengen, ff kijken hoe het loopt.

En ik ben zelf met een project bezig, een soort liefdesbaby van Crowbar en Kyuss. Nu druk materiaal aan het schrijven. Ik wil graag zelf alles doen. Nu kan ik alleen niet zingen dus misschien zoek ik daar iemand voor.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-02-2022 10:22 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2022 9:42 schreef Snaack het volgende:
Nu kan ik alleen niet zingen


De almachtige Kirk is anders ook geen nachtegaaltje. Onderschat jezelf niet.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2022 10:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2022 10:22 schreef Negatieveling het volgende:
De almachtige Kirk is anders ook geen nachtegaaltje. Onderschat jezelf niet.


True, maar hij is in ieder geval Amerikaan. Ik klink als een bezopen Rotterdammer die Engels probeert te spreken.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-03-2022 21:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2022 9:42 schreef Snaack het volgende:
Jazeker en dat zal ook wel nooit stoppen.

Ik heb sinds kort een sludge/ doombandje bij elkaar waar ik in drum. Instrumentale impro shizzles met een bassist/ analoge synth tovenaar en een gitarist. Misschien dat we later dit jaar iets uit gaan brengen, ff kijken hoe het loopt.

En ik ben zelf met een project bezig, een soort liefdesbaby van Crowbar en Kyuss. Nu druk materiaal aan het schrijven. Ik wil graag zelf alles doen. Nu kan ik alleen niet zingen dus misschien zoek ik daar iemand voor.


Ah, lekker bezig dus!


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen