|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
WO. 08 Juli 2009 PATRONAAT HAARLEM NEUROSIS (USA) http://www.myspace.com/officialneurosis AMEN RA (BEL) http://www.myspace.com/amenra Exclusieve Nederlandse show. Patronaat. Dommelsch Zaal Prijs: € 20,- Open 20.00 uur | Aanvang 20.30 uur Klik hier voor meer info en tickets. [capslockprobleem aangepakt] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-05-2009 22:23] VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
Aanwezig!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
In het geval van Neurosis zal dat er mee te maken hebben dat al die gasten ook een normale baan hebben en maar heel weinig dagen op tour kunnen. Als ze naar Europa komen is het altijd voor een paar data en meestal in verschillende landen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ultra siked! |
|
Ik ga hier zo ongelovelijk bij aanwezig zijn... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wow, wow, wow! Baalde al dat ik niet naar Roadburn kon, maar dat wordt nu dus helemaal hersteld! Hoe zit het eigenlijk met de geluidsinstallatie in het patronaat? Kan die de sound van Neurosis een beetje aan? |
|
Patronaat heeft iig een hele goede akoestiek. Zaal staat zelfs op grote veren. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Klopt ja, ik kan me herinneren dat de hele vloer meebewoog met het springende publiek. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Space Marines toevallig? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Verdamme, kan ik hier niet naar toe. |
|
quote: Dat. Gelukkig wel beide bands op Roadburn gezien, dus ik mag niet klagen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: + 1 |
|
Neee waarom 8 juli, ik mag Neurosis niet weer aan me voorbij laten schieten... |
|
Kaartje binnen. |
|
quote: ik ook niet. Zit dan in Noorwegen, dat weer wel, maar ik had hier ook maar wat graag bij willen zijn "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: +2 =) |
|
Holy Shit!! Ik ga direct een kaart bestellen!! |
|
quote: +34534534 |
|
quote: Ah gezellig, ga ik jou ook weer eens zien |
|
Kaartje gekocht!! Wordt mijn 3e Neurosis concert.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Kaartjes binnen, ben helemaal happy. Ik kon helaas niet naar Roadburn en Neurosis is 1 van de band op mijn lijstje van bands die ik absoluut een keer wil zien. Waar kan ik trouwens goede oordoppen vandaan halen, ik weet nml. 100% zeker dat ik die moet hebben voor een Neurosis concert. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De gemiddelde muziekwinkel heeft die meestal wel Ik gebruik ze altijd voor drummen, die dingen zijn voorzien drie verschillende 'filters' zeg maar. Redelijk overbodig, maarja, omdat het kan hè. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Rij van de week wel even naar Kees Dee, mijn absolute drumshop. Ik drum eigenlijk nooit met doppen, maar heb ook nooit gehoor problemen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik drum in een niet te grote ruimte met veel galm, plus met een hi-hat en een snaredrum die bovengemiddeld veel geluid geven. Vandaar "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Kaartjes vliegen als hete broodjes de deur uit! VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |