|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
SUMO events presents: The Dominatour Donderdag 20 Augustus Dynamo Catharinaplein 21 5611 DE, Eindhoven 19:00 | 11 euro VVK: Bij alle Primera filialen, Dynamo & online via: https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=20424&language=nl Bands Annotations Of An Autopsy (UK) www.myspace.com/annotationsofanautopsy Impending Doom (USA) www.myspace.com/impendingdoom Trigger The Bloodshed (UK) www.myspace.com/triggerthebloodshed Viatrophy (UK) www.myspace.com/viatrophy Haribo Macht Kinder Froh www.myspace.com/haribomachtkinderfrohfosho info: www.myspace.com/sumoevents www.sumoevents.hyvs.nl [Edit: Op verzoek titel aangepast ] [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 01-08-2009 13:31] |
|
gezellig dude! zie je daar..! ps. laat je die andere wel thuis dan? |
|
Hell jawel |
|
quote: Kan je niks beloven Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Impending Doom!! Aanwezig! |
|
Christelijke blubber, alleen al daarom uniek! De muziek is ook nog eens heel vers inderdaad |
|
Binnenkort een interview met de lieden |
|
kaarten nu in de voorverkoop, zoals het er naar uitziet is het in de zogehete garage van de dynamo dus er zijn niet heel veel kaarten..!! wees er snel bij dus.. vvk: bij alle primera filialen, dynamo zelf of via: https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=20424&language=nl |
|
|
|
En de rest van de tour. Dynamo heeft dus de enige NL show staan dus komt allen! |
|
de voorverkoop loopt ook best wel aardig dus als je erbij wilt zijn: https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=20424&language=nl (of ga naar primera winkel of dynamo zelf!) er zijn niet zoveel kaarten dus BE THERE!!! |
|
Kaart binnen! |
|
up! kaarten lopen lekker, dus als je erbij wilt zijn bestel ze dan even van te voren! :D (of ga langs in een primera filiaal of bij dynamo zelf!) |
|
Leip! Dat wordt timmeren! Eigen huis in puin! Por Vida |
|
headbangen vooraan, lompe hardcorekid moves daarachter en daarachter een altopit.. trek het goed! |
|
Het is op tijd afgelopen waardoor de meeste grote steden in Nederland nog makkelijk met trein te bereiken zijn!!! (o.a. Amsterdam, Utrecht, Den Bosch, Den Haag, Rotterdam, Roosendaal, Breda, Nijmegen, Maastricht, Heerlen, Ede-Wageningen, Arnhem, Weert, Sittard, Roermond) Daarbij is op donderdagavond het NS nachtnet actief!! ff voor de weet ;] |
|
UP |
|
Nou, ik ga ze even checken als ze langs Sint-Niklaas en Ieperfest komen. Impending Doom heb ik altijd al live willen zien! Annotaions lijkt mij ook wel vet. En weet iemand al welke die andere venue is in Belgiƫ? 19 augustus? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
gvd, slopen! |
|
quote:Dan sturen we je de rekening |
|
En gesloopt wordt er Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Haribo macht kinder froh is echt niet te doen zo hard. www.myspace.com/haribomachtkinderfrohfosho Nog geen muziek, wel heerschheid. Helaas afwezig |
|
Alleen voor de dikke tieten kom ik al... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: dan maar iets minder hard dansen |
|
Zin in! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |