|
Auteur: |
|
|
YES! 15 juli - voor het eerst in 9 jaar naar Europa: Brian Setzer Orchestra Rockabilly/Psychobilly Big Band Time! hier wat relevante info: Entree: 49,- (excl. servicekosten) De voorverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, de grotere Free Record Shops, VVV’s en GWK’s, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen. [capslockprobleem aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-05-2009 20:59] |
|
quote: Vet! Zelfs mijn kinderen zijn fan van Brian Setzer. Wel weer achterlijk duur trouwens. Toch maar eens overwegen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou, Stray Cats was ook 47,- en dan heb je enkel een trio. Ik had persoonlijk 60 euro verwacht voor de Orchestra! Nee, zo enorm exclusief als dit is vind ik de prijs van 49,- niet te duur... |
|
Zou je dat tien jaar geleden ook hebben gevonden? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Kom daar maar eens om bij de hoeren. Bareuh... |
|
Wat? Dood gaan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mmm ook maar overwegen, toch wel erg vet! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Index / Concerten |