![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
pictures please... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
snee met druppelend bleod doet het ook wel ![]() |
|
Grappig.....ik kan me vaag herinneren dat we ooit al eens een topic over corpsepaint hebben gehad en toen werd diegene die dat topic opende met de grond gelijk gemaakt. ![]() |
|
Ver666-deld nog an toe, 'k had beter gezwegen,zeker? ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Wat mij betreft niet.. ![]() |
|
Ik vind corpsepaint eigenlijk nogal onnozel, k snap de lol ervan niet, maar ieder z'n touche zeker... ![]() ![]() |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Okay,ik begrijp het.Ga erover zwijgen.Heb blijkbaar nogal ongelukkige topic aangesneden. ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Ongelukkig topic? Nee dat niet... Maar de conclusie uit het vorige corpse paint topic was dat het nou niet bepaald praktisch is naar concerten e.d. (btw corpse paint is aan mij zowiezo niet besteed ivm m'n baardje...) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Dat maakt geen moer uit.. kijk maar naar de zanger van Dark Funeral.... Maar corpsepaint is triest..... ![]() |
|
Iedereen moet natuurlijk zelf weten of hij zijn gezicht beschilderd. Laatst zag ik echter op klaarlichte dag midden door het centrum van Rotterdam ook 2 gasten lopen met corpsepaint en dat vind ik toch echt te ver gaan... ![]() |
|
quote: Mijn mening: Corpsepaint icm met baardje ziet erniet uit... Dus zul je mij nooit met corpsepaint zien. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 07-06-2001 12:10] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
De naam alleen al. Corpse-paint. Lijkbeschildering. ![]() Je kan ook gewoon zelfmord plegen en twee weken wachten ![]() Ach ja, Alice Cooper deed het al in de zeventiger jaren. Dus echt nieuw is het niet. Mad ![]() ![]() |
|
ja en Alice cooper was ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ik kan me nog herinneren dat ik met o.a. Paul en Suus en mijn toenmalige vriend door Utrecht liep op weg naar een horrorfeest van VIRUS. Sommige van ons hadden ook corpse paint op speciaal voor dat feest. We werden voor toen voor Kiss aangezien....... ![]() |
|
![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Wij konden er op zich ook wel om lachen ![]() ![]() |
|
'k zit gelijk weer met het enige goede nummer van kiss in m'n kop... 'i was made for lovin' you and you were made for lovin' me...' Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Sjezus.... Ik wordt zo moe van die idioten die corpsepaint meteen met Kiss gaan associëren...... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tja Kiss is nou eenmaal redelijk bekend onder het Nederlandse publiek dus is de link -> geverfde gezichten = KISS = corpse paint snel gelegd helaas... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Toen we met z'n allen op zo iemand afrenden maakten we opeens wel indruk ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Als ik een keer iemand zie met corpsepaint hoor ik mensen vaker king diamond als kiss zeggen ![]() |
|
Ik vind het maar een zielig/lachwekkend gezicht. ![]() |
|
Heheheh-Kiss is de laatste tijd ook een beetje uit de schijnwerpers verdwenen,King Diamond laat daarentegen véél meer van zich horen ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
hmm het maakt mij niet zoveel uit wat mensen van me denken... ik maak me sommige dagen heeeeel zwaar op met black en sommige dagen gewoon een zielig lijntje maar ik ben het er me eens dat zweten en-mijn zwart geen goede combi is... "ik ben pipi langkous en ik doe mijn eigen zin!!!" Ik vergiet als zeef hebben ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |