|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Anal Penetration .... |
|
Ben al blij dat je niet schrijft... Grindbashers hahaha! |
|
woa ligt da? signature |
|
quote: Net boven Antwerpen aan de A1. Komme gij ok nog kieken dan? Boeiender |
|
Amon is er denkk ofwel ben ik al op reis naar Turkije zou wel willen komen ja signature |
|
quote: Zou wel gaaf zijn om je weer eens te zien! Boeiender |
|
occultfest toch signature |
|
quote: Ahja, maar dat duurt nog zo lang joh! Boeiender |
|
Party San ga ik ook signature |
|
quote: Ahja, ik weet nog niet of ik dat red.... Boeiender |
|
we zien wel, indertussentijd groeit de platonie signature |
|
quote: Hehehe, dat woord bestaat niet in het Nederlands.... Boeiender |
|
geen E.R. op forum signature |
|
quote:Voor de Nederlanders: volgens mij gaat er een lijnbus vanuit Breda richting Wuustwezel. Tenminste dat was 10 jaar geleden zo. En met een beetje goeie mazzel haal je de bus nog terug naar Breda en Breda zit dan weer op het nachtnet aangesloten.. edithoer: en doe Roel de groeten [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 24-05-2009 23:26] |
|
19 uur start SLACHTZWIJN, daarna Grindbashers en dan ANAL PENETRATION... |
|
Bus gaat helaas nog maar tot Wernhout tegenwoordig.. Is een kilometer of 2 lopen schat ik.. |
|
vooralsnog zit "ons kantoor" (a.k.a. VW Caddy van MR. N) vol... mocht 't anders worden dan laten we 't nog effe weten... |
|
vooralsnog hebben we in "ons" kantoor 2 plekken vrij... |
|
quote: Yo man, zzie Grindbasjurs headkwarters! IZZZ mobile! Jes it iz! Boeiender |
|
Vanavond!!!!!!!!!!!!! <-----want BOB. Boeiender |
|
Hoe wast, hoe wast, hoe wast!!!!!!!! Kon helaas niet mee want ik moet optijd in landgraf wezen om Krezip te kiek'n vandaag hahahahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
signature |
|
nou, het was erg gezellig en voor 't eerst naast elkaar (inclusief drummer) op 't podium gestaan zonder PA. Was wel wennen... hehehe. Verder prima sfeer en als 't goed is in september naar Antwerpen! Mooi wark! |
|
quote: Hehe, het was vrij geniaal eigenlijk, het optreden zelf kon veel beter, maar door de podiumopstelling konden we elkaar bijna niet horen. Achja, is toch Grind! Verder erg gezellig en veel cd's verkocht en nieuwe contacten opgedaan voor meer optredens in Belgenland. Ik vond het mooi! Ik heb zere buikspieren van het lachen, hehehehe. Oh, en er volgt nog een youtubefilmpje met zin en vooral onzin, hehehe. Boeiender |
|
Ik moet nu al lachen... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |