|
Auteur: |
|
|
Hey mensen! De promo "Never Comes Silence" van de Nederlandse doom/death metalband Nymphea Aurora is nu uit! De cd bestaat uit 3 nummers van in totaal 26 minuten aan blasting doom/death metal, in het straatje van The Gathering (1e album), Phlebotomized en Disembowelment met zeer veel Britse invloeden. Deze promo kun je beluisteren op http://www.myspace.com/nympheaaurora en GRATIS DOWNLOADEN op http://www.last.fm/music/Nymphea+Aurora Je kunt natuurlijk deze promo ook kopen op cd met mooi artwork. Ik zou graag jullie meningen horen. Om te bestellen: Mail me op nymphea-aurora(AT)hotmail.dot.com Kosten? 4 euro incl. p&p Doom on... Nymphea Aurora. W00t! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-05-2009 13:55] |
|
Greycloak, je bent mijn held voor vandaag. |
|
quote: No probz matey! *downt demo* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
OK, en nu wil ik commentaar op het fantastische plaatje natuurlijk. |
|
Ik had die vier euro best kunnen missen, ware het niet dat het zulke waardeloze kutmuziek is. Volgende keer beter. |
|
Ja sorry, met zo'n opmerking ben ik bang dat er geen volgende keer komt, je komt nu op onze zwarte lijst, je zult geweigerd worden bij de concerten, je zult geen cd's van ons kunnen bestellen en je zult zo nu en dan bekogeld worden op straat met bloemkolen. Dat je het even weet. |
|
Na enige consideratie heb ik kunnen concluderen dat ik daar wel mee kan leven. Tevens trek ik me terug uit het topic. |
|
quote: oeh, klinkt wel okay, effe downloaden dan maar. *Herstel Neem Win* Hoe de fok werkt dat downloaden joh? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 26-05-2009 17:13] Boeiender |
|
last.fm werkt toch wel? |
|
quote:Dan wordt ik verwezen naar een Istore of een andere link, waar het niet te vinden is. Of komt dat omdat ik geen LFM account heb ofzo? Boeiender |
|
quote: Ik heb precies hetzelfde probleem, en net als jij heb ik ook geen Last FM account. Zal me niet verbazen als het daarmee te maken heeft. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
nee hoor, ik heb ook geen Last FM account, en ik heb ze makkelijk kunnen downloaden hoor! |
|
quote: Nee hoor? Hoezo Nee hoor? Wanneer heb jij het gedownload, en wat kreeg jij dan als je op downloaden klikte? Boeiender |
Index / Heavy Metal |