|
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 17 oktober zal het Noorse Trail Of Tears een optreden verzorgen in The Rock Temple in Kerkrade. Tickets gaan €10,- in de voorverkoop kosten. Aanvangstijd volgt zsm. www.therocktemple.nl |
|
Uiteraard ook aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Volgende week zaterdag alweer; mooi, ik heb er zin an! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Lekker ver weg... houden zo! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dit weekend dus en Doomy ver weg: ehm, lekker houden zo Dus zaterdag in The Rock in Kerkrade/Kirchroaj, zondag op MFVF in Wieze, gaat een leuk weekend worden met Hub de Galliër als crew, hahaha! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Laat die drank maar vloeien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Anders moet je idd naar de band luisteren, dan maar katslam! |
|
Hahahaha, damn, jij hebt humor Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo meteen maar eens heer Hub oppikken, dan zijn we al vast met drie gezellige mensen, dus iedereen behalve Jenje en Doomy die kan komen tot vanaaf! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Tot zometeen, gaat een gezellig feestje worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wat is dat eigenlijk voor zaal, The Rock Temple? Ik zie Ektomorf in de agenda staan voor € 18?! |
|
Geen idee, ben er nooit eerder geweest ondanks dat het vrij dichtbij is. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Vrij klein maar wel gezellig langwerpig zaaltje (geen rare hoeken en zo); ik denk dat er normaal 250 man in kunnen zonder dat het te vol wordt. Verder een goede backstageruimte (met douche, altijd leuk voor bands) en vriendelijk personeel. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Index / Concerten |