|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zo, wie heeft Fourth Reich al? signature |
|
In mp3 vorm Nog niet gehoord. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Trend? Dat is een compleet ander genre man. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik vinnet vrij punkerig signature |
|
quote: Het valt allemaal onder black metal. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ja, trend. maar ben benieuwd, vind kruzifixxion nog steeds de beste eigenlijk Je moeder. |
|
Ik dacht:"Laat ik Katharsis ook eens proberen". Doen we dus ook nooit meer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik meende dat jij 666 wel trok toch? Je moeder. |
|
Destijds wellicht ooit bij jou gehoord. Staat me iig niet veel meer van bij. Was er geloof ik sowieso niet van ondersteboven. WWW ooit besteld, nooit binnen gekregen. En dan nu Fourth Reic, die vind ik echt niets. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vandaag binnengekregen op vinyl! Ziet er weer gezond uit... van het weekend maar eens even een paar keer draaien, de mp3's die ik hoorde klonken in ieder geval alleraardigst Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hm, ik heb de laatste twee sowieso nog niet gehoord... slecht! Je moeder. |
|
heb ze leren kennen door de lp van fourth reich, en die spreekt me wel aan, kzal nog eens moeten een andere aanschaffen! |
|
Katharsis is gaaf. Met 666 als hoogtepunt. The Fist in the Face of god |
|
quote:En dat kan goed kloppen. Gisteren in een bulk ontvangen. Tof werkje! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Harde band. Vond VVorldVVithoutEnd wat minder. Favoriet blijft wel 666. |
|
Ah, nieuw album nodig! Het is alweer van 2009 geleden, need more! Iemand toevallig al iets opgevangen? Willekeur en dictatuur! |
|
Schijnt een split met Teitanblood aan te komen. Was een paar jaar geleden al aangekondigd, maar lijkt nu concreet vorm te krijgen. Maar goed, zoals het wel vaker gaat met dit soort dingen moet ik het allemaal maar zien. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
NOEVDIA heeft het beleid dat ze niks meer aankondigen voordat het ook daadwerkelijk verkrijgbaar is. |
|
Inmiddels via tweedehandskanalen voor schappelijke prijzen alle drie de full-lengths bemachtigd. En ik moet zeggen, dat latere werk haalt het echt niet bij 666!! "The chains are broken, The gates are open!" If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Wél één schaamteloze Darkthrone-ripoff. En nu gaan we vegen |
|
quote: De twee luizigste hypes op één split. En nu gaan we vegen |
|
quote:Celtic Frost! Complete dooddoener die ook nog maar eens half opgaat. Darkthrone heeft nooit de agressie van 666 gehad. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Meeste bands rippen Transilvanian, Katharsis is écht Under A Funeral Moon. Echt? Echt. SCHAAM-TE-LOOS. En nu gaan we vegen |
|
quote: Het is wél degelijk goed hoor, daar niet van. Maar ik vind die hype wel overtrokken. En nu gaan we vegen |
|
666% gelijk! Maar alleen dat dit bij wijlen even goed of zelfs beter is dan Darkthrone en dat kunnen alle andere klonen niet zeggen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |