![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Het is weer zover. :') ![]() kottik ![]() |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
zou u zo vriendelijk willen zijn om de vragen te beantwoorden en niet mijn foto neer te zetten als ik mijn foto daar neer wou zetten had ik dat al wel gedaan. als je gothic zegt zet t dan ook goed. en ik luister tegenwoordig meer metal dan gothic zooi en ja ik wordt als gothic gezien en zou ff willen vragen me daar niet gelijk op af te rekenen ja. ![]() |
|
quote: Sorry, zal het nooit meer doen. ![]() |
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: 1 volgens mij extreme blek. De bend heet in ieder geval sleejer en ze zingen over de hel, hel eweets namelijk. 2 ik geloof in de duivel, want dat heb ik van sleejer geleerd 3 ik eet vooral veel gefrituurde aardappelstaafjes met een glaasje grassap 4 lachen om kottiks spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Subcultuur METAL? En ik maar denken dat het een muziekstijl was. ![]() ![]() |
|
Euhm waar wil je 4 vragen die behoorlijk losstaan van elkaar voor gebruiken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
werkstuk maken over een subcultuur METAL dus:p !!1 ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Hmm no offence, maar das een vrij domme opmerking ... ![]() |
|
quote: ![]() quote: Als je word zegt, zet t dan ook goed! [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 27-05-2009 11:36] ![]() |
|
quote: vieze gothic! spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Haha, dat spreekt elkaar een beetje tegen vind je niet? Offense taken, in ieder geval. ![]() ![]() |
|
iedereen heeft toch zijn minder snuggere opmerkingen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Bijna iedereen. Ikzelf bezig alleen intelligente en waardevolle uitspraken die de wereld verbaasd doen staan en positief beïnvloeden. Én ik wil de groeten doen aan mijn mama. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
oke.. zal ik deze maar schlusse?? Nog geen een serieuse reactie gezien.. Evil meisje.. Probeer het forum van de muur maar, daar zijn ze veel serieuzer ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik niet. Nooit. ![]() |
|
Mooi... Toedels en de groette aan m`n moederrrrr ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |