|
Auteur: |
|
|
Ja man. |
|
Nee.. nee nee nee.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Met mijn vlam die mij pijpt scheur ik door haar Brennerpas.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ken alleen het nummer Met de vlam in de pijp van hem. ... een van de eerste nummers die ik me herinner uit m'n peutertijd en daarmee het einde van mijn Kinderen-voor-Kinderen fase. Sindsdien luister ik stoere mannen-muziek. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
en een nummer over een pik in een trouwjurk toch |
|
Dit forum gaat echt naar z'n grootje |
|
quote: heb je het nu over de oma van Henk? quote: |
|
Henk is ok! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En een nieuwe cd! http://www.tvoranjeshop.nl/22582/henk-wijngaard-van-de-wereld.htm Dat van die 120 varkens was trouwens al een ouder nummer, zo ontdekte ik zojuist. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-05-2009 7:25] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik wou net zeggen toen ik je eerste post lag. Klassiekertje. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Henk vind ik iets te commerciele piratenmuziek, doe mijn maar echte underground. |
|
quote: in Libanon eten ze toch geen varkensvlees signature |
|
Luister de tekst zou ik zeggen, geniaal! "Jij mij brengen schapen, wij niet eten zwijn!" |
|
Heb wat twijfelachtig vinyl en bandjesvan de beste man liggen.. als de drank in de pokkel zit, wil het nog wel eens een paar luisterbeurten krijgen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Doe mij maar Cornelis Vreeswijk, dat is het echte werk. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Mee eens. De noooozem en de non. Fungus is trouwens ook gaaf, en Boudewijn de Groot heeft ook goede nummers. Eén van de beste Nederlandstalige platen vind ik trouwens "De draad van Ariadne" van Elly en Rikkert. Maar goed, da's allemaal weer van een heel ander genre. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Index / Muziek algemeen |