|
Auteur: |
|
|
Op het snijvlak van Arsis, Dragonforce, Killswitch Engage, Quo Vadis en Into Eternity vindt men? Woe of Tyrants. Alhoewel voor sommigen misschien iets te gelikt, van commercialiteit kan iemand ze zeker niet betichten. Talloze vliegensvlugge riffs en solo's, met tussendoor heerlijk catchy melodietjes, maar, met de nadruk op METAL. Normaal houd ik niet van dit soort bijna overgeproduceerde shit, maar dit blijft nog precies aan de goeie kant. Lekker! http://www.myspace.com/wot |
|
signature |
|
dat klopt ja, dit is de uitzondering die de regel bevestigt signature |
|
Het nieuwe album 'Threnody' komt 13 april uit! 01. Tetelestai [Instrumental] (1:13) 02. Creatures of the Mire (4:00) 03. Venom Eye (4:22) (feat. guitar solo by Dustie Waring of Between The Buried And Me) 04. Tempting the Wretch (4:25) 05. Threnody (6:27) 06. Bloodsmear (4:38) 07. The Venus Orbit [Instrumental] (3:33) 08. Lightning Over Atlantis (4:24) 09. Singing Surrender (3:58) 10. Descendit Ad Inferos (The Harrowing of Hell) (3:55) Net alvast binnengehaald, ben benieuwd! |
|
oooooooooo hebben!!! signature |
|
wtf!!!! complete galve ommezwaai! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-06-2010 23:23] signature |
|
Ommezwaai naar... ? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
meer technische death maar uiteindelijk is het gewoon een vette band gebleven met een brede sound ... review is klaar trouwens signature |
|
Ow shit ja, ik moet die vorige nog eens beluisteren, je had die mij meegegeven. Dringend eens doen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
Fijne band dit, kwam laatst weer bovendrijven in mn brein |
Index / Heavy Metal |