|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*Schop* Nog niet uitverkocht zie ik....lekker rustig 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ah, mooi. Straks nog even kaarten scoren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nog een paar kaarten beschikbaar voor morgen! |
|
En zelfs Hedon weet Queensryche niet uit te verkopen, over een band op zijn retour gesproken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Vreemd want de Boerderij, met de dubbele capaciteit van Hedon, is wel uitverkocht.. |
|
Bovendien staan ze ook nog op Bospop. Misschien is Hedon wel op zijn retour. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: op site boerderij staat: Wegens het snel uitverkopen van deze show, is er een extra optreden ingelast in de Hedon te Zwolle op vrijdag 10 juli. Meer informatie is hier te vinden. Is dus niet te vergelijken als het ene optreden pas in de verkoop gaat als het andere al is uitverkocht |
|
Queensryche is zonder twijfel op zijn retour. Wat waren ze beroerd op Hellfest, en dan met name de heer Tate. Europe was beter en heavier dan Queensryche. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nou, Boerderij heeft niet de dubbele capaciteit van Hedon hoor. Bovendien is het inderdaad lastig een show in 5 weken te verkopen als Boerderij al is uitverkocht. En dan is het ook nog al een week vakantie hier.... Maar: uitverkopen kan nog steeds, we zijn er dichtbij. |
|
Gewoon niet twijfelen maar gaan....!!! Vanavond in de boerderij geweest,wat een fantastische live show en wat was Tate geweldig bij stem. Verwacht vooral Rage for order/Empire spul [Dit bericht is gewijzigd door Pegasus op 10-07-2009 0:34] |
|
quote:Dat had hij ook wel mogen zijn op Hellfest |
|
quote: Tja... tegenwoordig toch meer zaaltjes band vrees ik Had ook wel een beste band bij zich trouwens ...waren met zn zessen ofzo |
|
Als ze vanavond een kleine aanpassing in de setlist maken: RFO: Chemical Youth toevoegen AS: 30.000 ft toevoegen E: One and Only eruit en Della Brown erin is het nog beter qua setlist. zin an! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Domhof, wat is het maximaal aantal bezoekers bij jullie? |
|
Hangt een beetje af van het publiek (ieniemienie rappertjes of grote hardrockers), maar van de brandweer mogen we 500 binnenlaten. |
|
Veel van Rage en Empiere(of hoe je dat ook schreift) heb der nou al zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
en alle comments over deheer tate zn stem waren gisteren niet van toepassing... wat een te gek optreden... Kheb The best i can nog opgenomen en die gooi ik zo wel ff online |
|
|
|
quote: Was een coole avond en een gitaar met handtekeningen gekregen thnx Hedon |
|
Tate had er zeker zin in, heb hem nog nooit zo bezig gezien met contakt maken met publiek en lol hebben. En tering wat was ie goed bij stem zeg, had nog gehoord ven een gast die een dag eerder is geweest dat het in hedon veel gaver was dan in Zoetermeer. Luitjes die niet zijn geweest hebben zekers wat gemist Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zo, dat was een formidabele verrassing! De Rage en Empire nummers klonken als een klok (One and Only is op cd geen favo, maar live ) Tate lulde meer dan hij ooit deed en zijn stem was ook prima. Enig minpuntje waren de nummers van American Soldier, die vielen in vergelijking tot de andere nummers toch (fors) tegen. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
|
|
Mooi werk Bert! De broertjes staan er goed op 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
toch wisten de nummers van american soldier me nu pas te raken, op cd vond ik het de eerste paar luisterbeurten maar saai en werden er veel teveel samples gebruikt naar mijn mening... Toch maar weer eens opzetten |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |